Iako mnogi koriste društvene mreže kako bi izgradili pozitivnu sliku o sebi, što im pomaže i tokom konkurisanja za određeni posao, profesor računarstva sa Univerziteta Georgetown misli upravo suprotno – da vam društvene mreže mogu uništiti život.
Činjenica je da živimo u vremenu u kojem je čak i pokazivanje vještina na Instagramu profesija i vremenu u kojem se čini da svaka druga osoba ima blog, tweetove i stotine konekcija na LinkedInu.
Uostalom, čuli smo bezbroj priča o ljudima koji su pronašli posao nakon što su vidjeli neki tweet ili pronašli nešto na internetu. Zbog toga bi se većina složila da su društveni mediji esencijalni dio izgradnje osobnog brenda.
Nije tajna da poslodavci na Googlu traže podatke o kandidatima za posao, pa ako možete stvoriti pozitivnu sliku o sebi na društvenim medijima zašto to ne biste iskoristili?
Ipak, Cal Newport, pisac i vanredni profesor računarstva na Univerzitetu Georgetown smatra da je to pogrešno.
Newport kaže da su, s obzirom na to da skoro svi imaju društvene medije, mnogo zanimljiviji oni koji ih nemaju.
“U kapitalističkoj ekonomiji tržište nagrađuje stvari koje su rijetke i vrijedne. Upotreba društvenih mreža to nije”, objasnio je Newport.
Kaže da aktivno korištenje društvenih medija u velikoj mjeri smanjuje mogućnost zapošljavanja, jer smanjuje našu pažnju i sposobnost da se usredotočimo na jedan zadatak. Tvrdi da su društveni mediji ovisnost i da nam, zbog njih, sve brzo dosadi.
Čak smatra da nam društveni mediji nisu potrebni da bismo pronašli mogućnosti i ponude, a da su uzbuđenje i satisfakcija koju dobijemo nakon lajka ili tweeta neproduktivno korištenje vremena.