Juče je u Coloseum Clubu održano druženje novinara sa NLB Bankom na kojem je promovisana nova kampanja kao i zaštitno lice kampanje NLB Banke.
NLB Banka je počela sa akcijom stambenih kredita sa fiksnom kamatnom stopom. U sklopu akcije promovisano je i zaštitno lice kampanje, poznati bosanskohercegovački pjevač, Amel Ćurić. Novinari su imali priliku da se kratko upoznaju sa dosadašnjim poslovanjem NLB Banke i planovima za budućnost kao i da premijerno pogledaju novi TV spot sa Amelom Ćurićem u glavnoj ulozi.
NLB Grupa posluje u regionu i prisutna je sa značajnim udjelom na tržištima u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Uprava NLB Grupe je u cijelini fokusirana na jačanje vrijednosti kojim se Banka vodi, kako bi uticala na povećanje broja zadovoljnih klijenata na tržištu na kojem Banka posluje. Ponosni smo da možemo ponuditi stambene kredite sa fiksnom kamatom koji garantuju dugoročnu stabilnost u otplati. Posebno bih naglasila da je to jako bitno i prihvatljivo domaćinstvima sa nižim primanjima i mlađoj populaciji stanovništva.- istakla je Lidija Žigić Izvršna direktorica i član Uprave NLB Banke.
Druženje je nastavljeno u ugodnoj atmosferi, a Amel Ćurić je sve novinare i goste počastio i izvedbom svog novog hita. NLB Banka će nastaviti svoje aktivnosti na jačanju već postojećih usluga svojim klijentima kao i pronalaženju i implementaciji novih, navodi se u saopštenju.