Trninić je rekao da Ministarstvo saobraćaja i veza i uprava banjalučkog aerodroma vode pregovore sa jednom privatnom kompanijom iz Rusije o uvođenju ove avio-linije.
“Imamo konkretan prijedlog ugovora na stolu. Ako sve bude išlo planiranim tokom, a očekujemo da hoće, već od aprila ćemo imati letove za Moskvu iz Banjaluke. U planu su tri leta sedmično. Radimo na ovom poslu veoma aktivno i na dobrom smo putu da ga realizujemo”, rekao je Trninić za “Večernje novosti”.
On je podsjetio da je dogovoreno pokretanje linije Banjaluka-Berlin i dodao da u ovoj godini očekuju dogovor i u vezi sa uvođenjem leta za Grčku.
“Za jesen spremamo veliko iznenađenje, ali neka zasad to ostane tajna”, naglasio je Trninić.
Prema njegovim riječima, u planu je proširenje piste na banjalučkom aerodromu i preuređenje prijemne zgrade i svih pratećih sadržaja na aerodromu.
“Otvarajući tri linije u saradnji sa kompanijom “Rajaner” i dogovaranjem četvrte ka Berlinu, prošle godine smo napravili izuzetne pomake u avio-saobraćaju u RS. Promijenili smo pristup i to nam se vraća rekordnim brojem putnika. Nećemo se zaustaviti i idemo dalje”, kaže Trninić.
Govoreći o izgradnji auto-puta Banjaluka-Prijedor, Trninić je naveo da je Vlada RS zaključila odličan ugovor sa kineskom kompanijom.
“Nismo prevareni, kako neki pojedinci žele da to prikažu u javnosti. Iznose se laički podaci. Izgradnja auto-puta Banjaluka-Prijedor je po kilometru daleko najjeftinija u regionu i u Evropi. Cijena ovog auto-puta po kilometru je sedam miliona evra, u Slovačkoj je 15, a Crnoj Gori i Irskoj 20 miliona evra po kilometru”, rekao je Trninić.
On je dodao da su netačne i tvrdnje da koncesija koja je Kinezima data za ovaj projekat na 33 godine nije dobro rješenje.