Američki Crni petak, odnosno cijeli taj vikend, pokazao je da ljudi sve više kupuju putem interneta i da ne žele učestvovati u gužvama u marketima.
Tokom produženog vikenda američkog Dana zahvalnosti, fizičku kupovinu povodom velikih popusta obavilo je 154 miliona građana, prenosi Nacionalna federacija potrošača. Kupci su trošili u prosjeku 289 dolara, što je manje u odnosu na prošlogodišnji prosjek od 300 dolara.
Ipak, najveći broj kupovina obavljen je online – 44 posto građana je svoj željeni proizvod kupilo putem interneta, dok je njih 40 posto odlučilo kupovinu obaviti uživo.
Sve u svemu, Amerikanci su tokom produženog vikenda na masovne kupovine putem interneta potrošili vrtoglavih 5,27 milijardi dolara ili blizu 5 milijardi eura. Ovaj podatak predstavlja rast od 17,7 posto.
Samo putem pametnih telefona Amerikanci su kupili proizvode u vrijednosti od 1,2 milijardi dolara ili 1,1 milijardi eura.
Popusti se nastavljaju i 28. novembra koji je poznat kao Cyber ponedjeljak posvećen upravo online kupovini. Izgleda da je Crni petak pomeo značaj ovog dana kupovine drugu godinu zaredom.