Objekat na sjeveru BiH privlači sve više kupaca iz Hrvatske

0

Zbog velikih gužvi tokom vikenda, kupci iz Hrvatske se sve više odlučuju kupovati radnim danom.

Najavom puštanja u rad novog graničnog prelaza u Gradišci, kupci iz Hrvatske će moći koristiti postojeći granični prelaz, samim tim će izbjeći velike gužve i čekanja.

Centrum Retail Park u Gradišci svojim primjerom pokazuje da interes Hrvatskog stanovništa za nižim cijenama i te kako postoji, te da pogranična zona u Bosni i Hercegovini ima veliki potencijal za Hrvatsko tržište.

Šest mjeseci je prošlo nakon otvaranja Centrum Retail Parka, a predstavnik Centrum Retail Parka, komercijalni direktor Branko Vidaković kaže: “Raduje nas činjenica da su kupci u kratkom vremenskom roku prepoznali našu ponudu i zabavni sadržaj, te kao i u drugim većim gradovima postajemo glavno mjesto za okupljanje, šoping i zabavu. Ključna stavka Centrum Retail Parka je sama lokacija i svjetski brendovi koji se nalaze na A listi u svim evropskim Retail Parkovima. Brendovi kao što su Waikiki, New Yorker, Sinsay, Sport Vision, DM, Deichmann, Opposite, Planika, Extreme Intimo, Jeordies, su samo neki koje možete pronaći u Centrum Parku”.

Uz uzbudljive sadržaje, ugostiteljske objekte i dječje igraonice Pizza Bar Gradiška i Sheriff Pub Gradiška postali su novo mjesto zabavnih dešavanja u gradu na Savi.

Svi brendovi nude obrazac za povrat PDV-a (za strance), parking mjesta s punjačima za električna vozila, internet na području cijelog objekta, mjenjačnica, bankomati i još mnogo toga što će olakšati kupovinu.