United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, pokreće produkciju novog informativnog programa Newsmax Adria, koji će do kraja godine prerasti u poseban televizijski kanal sa centrima u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.
– Nakon N1 i Nove, koji su se svojim informativnim programom već pozicionirali kao uspješni regionalni brendovi, imamo priliku na prostoru Adria regije predstaviti projekat koji nastaje u partnerstvu sa američkom medijskom imperijom Newsmax, čiji osnivač i direktor je novinar Christopher Ruddy. Vjerujemo da će nova televizija brzo osvojiti građane svojom ponudom i kvalitetom – rečeno je iz kompanije.
Gledatelji u Bosni i Hercegovini i Srbiji prvi će imati priliku upoznati se sa programom Newsmax Adria kroz dvije emisije koje će se emitirati od 22. juna – večernji Dnevnik, koji će se prikazivati na Novoj BH u Bosni i Hercegovini i „Pregled dana“, koji će se prikazivati na kanalu Nova S u Srbiji.
Direktorica vijesti i programa Newsmax Adria u Bosni i Hercegovini bit će novinarka i urednica Jasmina Demirović, a timu su se pridružili i brojni iskusni televizijski reporteri. Dnevnik će voditi dobro poznata TV lica: Armina Čengić, Vlado Marić, Amina Hodžić i Aleksandar Hršum.
Dnevnik Newsmax Adria bit će centralna informativna emisija na televiziji Nova BH i građanima će donositi presjek najvažnijih događaja dana.
– Izuzetno smo zadovoljni zbog partnerstva sa kompanijom United Media i stvaranja Newsmax Adria koji će ljudima na Balkanu pružiti važne vijesti i analize kako bi unaprijedili njihove živote, istovremeno trudeći se da svijet učinimo boljim, sigurnijim mjestom. United Media jedna je od najuglednijih medijskih kompanija u Evropi i privilegovani smo da s njima radimo na ovom važnom poduhvatu – ističe CEO kompanije Newsmax Media Christopher Ruddy.
– Počastvovani smo što nas je vodeća medijska kuća iz SAD-a prepoznala kao ekskluzivnog partnera za Balkan. Newsmax Adria donijet će novi pristup na medijsku scenu regiona, koji će biti fokusiran na pojedinca, na njegov život, dobrobit i blagostanje. Vjerujemo da će građani u budućem regionalnom brendu Newsmax Adria prepoznati kvalitet i pokloniti nam svoje povjerenje, kao što je to slučaj kod stanovnika SAD-a, gdje je Newsmax TV proglašen za najbrže rastući kablovski kanal, prisutan u čak 70 miliona domova – izjavila je izvršna direktorica United Media Aleksandra Subotić.
Televizija Newsmax Adria će do kraja godine, u saradnji sa partnerom Newsmax TV, početi sa emitiranjem njihovih prepoznatljivih formata i građanima ponuditi nove hard talk emisije, emisije o biznisu i ekonomiji, ali i brojne dokumentarne filmove. Gledatelji će ekskluzivno moći pratiti sve o bitnim dešavanjima u Americi, ali i analize i intervjue kolega sa Newsmax TV-a iz SAD-a.
Pod okriljem United Media kompanije posluje više od 30 televizija koje emitiraju informativni, sportski, zabavni, filmski i dječiji program. Kompanija također investira i u produkciju zabavnih sadržaja, kao i televizijskih serija. United Media čvrsto vjeruje da je kvalitet jedini način da se ostvari dugoročna pozicija lidera na tržištu i zato nastavljamo da ulažemo kako u postojeće tako i u nove sadržaje.
Newsmax Media je emiter i vlasnik digitalnih medija sa sjedištem u New Yorku i Floridi. Newsmax TV, kablovski informativni kanal ove kompanije koji emitira program 24 sata dnevno, prisutan je u više od 70 miliona domova u Americi i izvještava o glavnim vijestima iz Washingtona, New Yorka i prijestolnica širom svijeta.