Renault Grupa je u 2016. godini isporučila 3,18 miliona vozila širom svijeta, što je novi prodajni rekord sa respektabilnim porastom od čak 13,3 posto. Uspjeh leži u mladoj i bogatoj gami vozila, razvoju tehnološki naprednih automobila i Renaultovom prepoznatljivom međunarodnom imidžu.
Sa povećanjem od 374.000 registracija, Renault Grupa je isporučila čak 3.182.625 vozila na svjetskom tržištu u protekloj godini. To je novi prodajni rekord sa respektabilnim porastom od čak 13,3 posto u odnosu na 2015. godinu. Grupa Renault je sa 1,8 miliona isporuka u 2016. i rastom od 11,8% takođe poboljšala prodajni rezultat na evropskom tržištu, gdje je zabilježila tržišni udio od 10,6 posto.
Unatoč još prisutnoj ekonomskoj situaciji širom svijeta, Renault Grupa je ipak ojačala svoje pozicije povećavajući svoj tržišni udio u svim regijama. Uspjeh leži u mladoj i bogatoj gami vozila, razvoju tehnološki naprednih automobila i Renaultovom prepoznatljivom međunarodnom imidžu, što su potvrdili: Kwid u Indiji, QM6 i SM6 u Koreji, Kaptur u Rusiji, Koleos u Kini, Mégane Sedan u Turskoj i Oroch u Latinskoj Americi.
Na tržištima Afrike, Bliskog Istoka i Indije, Renault Grupa je zabilježila porast registracija od 36,4%, čime je povećala tržišni udio za 6,2 posto. U Indiji, Renault je zadržao svoju poziciju kao najprodavaniji evropski automobilski brand s porastom prodaje od nevjerovatnih 145,6 posto, a model Kwid je isporučen u 105.745 jedinica.
Zanimljivo, Renault je postao drugi najprodavaniji brand u Evropi sa 1,39 miliona registrovanih vozila uz zabilježeni rast od 12,1% u odnosu na godinu prije. U segmentu putničkih vozila na Starom kontinentu, porast tržišnog udjela Renault je ostvario zahvaljujući mladoj gami vozila, koje predvode: porodica Megane, Talisman i Espace. Čak je i Novi Scenic sa 19.000 narudžbi u prvom prodajnom kvartalu zabilježio dobar start. Istovremeno, Renault je zadržao lidersku poziciju u B segmentu, koji su uspješno sa 215.670 registracija predvodili Clio i Captur.
Segment lakih komercijalnih vozila u Evropi sa 296.187 registracija i tržišnim udjelom od zavidnih 14,8%, takođe je donio novo povećanje prodaje Renaultu za novih 9,9 posto. Nakon 11 godina uspona na evropskom tržištu, Dacia je iznova rekordno okončala godinu sa više od 415.000 isporuka.
Marka Renault ostala je i u 2016. godini na čelu prodaje električnih vozila na evropskom tržištu sa porastom od 11%, ne uključujući model Twizy. Model ZOE bio je neprikosnoveni lider putničkog segmenta sa 21.735 isporuka uz rast od 16 posto. (Fena)