U okviru strategije optimizacije poslovne mreže i njenog prilagođavanja modernim Addiko korporativnim standardima, rekonstruisane su i poslovnice Addiko banke u Visokom i Bijeljini.
Novi prostor omogućit će klijentima jednostavniji i funkcionalniji pristup bankarskim proizvodima i uslugama.
„Mi u Addiko banci cijenimo želje i potrebe naših klijenata, a vrijeme koje provode u Banci želimo učiniti ugodnim i efikasnim. Renoviranje poslovnica Addiko banke je još jedan u nizu koraka koje smo preduzeli kako bi klijentima bilo ugodnije prilikom posjete našoj banci”, istakla je Belma Sekavić-Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.
“Efikasnost i jednostavnija komunikacija su principi na kojem je zasnovano poslovanje Addiko banke, a koji pored ostalog podrazumijevaju i pozicioniranje naših proizvoda i usluga na mjestima gdje ih klijenti trebaju, na način na koji klijentima najviše odgovara”, istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.
Radno vrijeme poslovnica ostalo je nepromijenjeno, kao i do sad poslovnica Visoko će raditi radnim danima od 8 do 16 h, a poslovnica u Bijeljini od 8 do 18 h radnim danima i od 8 do 13 h subotom.
Addiko banka kontinuirano radi na poboljšanju izgleda poslovne mreže u Bosni i Hercegovini kako bi klijentima pružila naprednije korisničko iskustvo.