U ponudi Konzuma uskoro će se naći više od 50 novih domaćih proizvoda Konzumovih trgovačkih marki. Radi se o kvalitetnim proizvodima koji zadovoljavaju najviše standarde sigurnosti i kvaliteta hrana, a kupcima će kao i do sada biti dostupni po izuzetno povoljnim cijenama.
„Svakodnevno radimo na unapređenju kvaliteta i proširenju asortimana trgovačkih marki. Posebno smo ponosni na dobru dugogodišnju saradnju sa domaćim proizvođačima kao što su Mliječna industrija 99, Mlijekoprodukt, Akova, Menprom, Violeta, EZ Busovača, Agreks, Aspek i mnogi drugi. Važno nam je da kroz našu saradnju zajedno dodatno jačamo domaću privredu, a ujedno uspješno odgovaramo na potrebe naših kupaca nudeći im proizvode sa najboljim omjerom cijene i kvaliteta“, izjavio je Dragan Radonja, brand manager za trgovačke marke Konzuma BiH.
U skladu sa postojećim proizvodnim kapacitetima na našem tržištu, najveća je zastupljenost domaćih proizvoda trgovačkih marki u kategorijama svježe hrane.
U saradnji sa Mliječnom industrijom 99 iz Gradačca nedavno su lansirani novi Mila jogurti, a sada se radi na razvoju Mila pavlaka koje uskoro trebaju dospjeti u asortiman Konzum prodavnica.
„Sa Konzumom radimo na proizvodnji i plasmanu proizvoda trgovačke marke Mila. Našim potrošačima su već dobro poznati mlijeko, jogurt i kefir marke Mila, a uskoro će tu biti i Mila pavlake. Naglasio bih da se proizvodnja odvija u skladu s najsavremenijim tehnološkim procesima i standardima u prehrambenoj industriji, te da mlijeko nabavljamo isključivo s domaćih farmi krava. Sigurnost i ispravnost proizvoda se strogo kontrolišu, a proizvodi se čuvaju i otpremaju u kontrolisanim temperaturnim uslovima, kako bi potpuno svježi stigli do polica Konzuma i naših vjernih potrošača“, izjavio je Alija Čolaković, direktor prodaje Mliječne industrije 99.
U dijelu asortimana neprehrambenih proizvoda, značajan dio asortimana razvijen je u saradnji sa kompanijom Violeta, a uskoro se očekuju i novi proizvodi u kategoriji sredstava za ličnu higijenu brenda Olea.
„Zajedno sa Konzumom već dugi niz godina uspješno radimo na razvoju asortimana trgovačkih marki. S ponosom mogu reći da su Lumpi pelene koje proizvodi Violeta jedan od vodećih proizvoda u ovoj kategoriji za kojima iz godine u godinu vlada sve veća potražnja. Izgradnjom novih proizvodnih pogona Violete, stvorila se mogućnosti za razvoj novih proizvoda trgovačkih marke i drago mi je da ćemo veoma brzo kupcima predstaviti nove proizvode u dijelu sredstva za ličnu higijenu“, pojasnio je Dražen Katura, član Uprave kompanije Violeta.
Podsjetimo, Konzum je već godinama na tržištu maloprodaje prepoznatljiv po trgovačkim markama: K Plus, Dax, Lumpi, Olea, Mila, Finesse, Ocean, Grano Doro, Home, Style i mnogi drugi.