Nova platforma za online kupovinu povezana s jednim od vodećih kineskih trgovaca brzo je postala najpreuzimanija aplikacija u Sjedinjenim Državama, nadmašivši Amazon i Walmart.
Sada želi iskoristiti pojavljivanje na najvećoj američkoj pozornici – Super Bowlu.
Temu, bostonski online trgovac koji dijeli istog vlasnika kao i kineski div društvene trgovine Pinduoduo, debitirao je na Super Bowlu, odnosno finalu američkog fudbala.
Temu, koji vodi online supertrgovinu za gotovo sve – od robe za dom preko odjeće do elektronike – predstavio je reklamu tokom utakmice. U reklami pozivaju potrošače da “kupuju poput milijardera”.
– Kroz najveću moguću pozornicu, želimo podijeliti s našim potrošačima da mogu kupovati s osjećajem slobode zbog cijene koju nudimo – rekao je glasnogovornik Temua za CNN u izjavi.
Spot od 30 sekundi prikazuje prijedlog firme korisnicima: Osjećajte se kao da trošite novac kupujući puno stvari jeftino. Ženski kupaći kostim na Temu košta samo 6,50 dolara, dok je par bežičnih slušalica 8,50 dolara. Trimer za obrve košta 90 centi.
Ove iznenađujuće niske cijene – barem prema zapadnim standardima – povukle su usporedbe sa Sheinom, kineskim prodavačem brze mode koji također nudi širok izbor jeftine odjeće i kućnih potrepština, te je napravio značajan prodor na tržišta uključujući Sjedinjene Države.
Shein se smatra jednim od Temuovih konkurenata, zajedno s američkim diskontom Wishom i Alibabinim AliExpressom, prema Coresight Researchu.
Temua je lansirao prošle godine PDD, njegova matična firma uvrštena na američku berzu, ranije poznata kao Pinduoduo. Firma je službeno promijenila ime tek ovaj mjesec.
PDD-ova podružnica Pinduoduo jedna je od najpopularnijih kineskih platformi za e-trgovinu s približno 900 miliona korisnika.
Proslavio se poslovnim modelom grupne kupovine, dopuštajući ljudima da uštede novac angažirajući prijatelje da kupe isti artikl na veliko.
Na svojoj web stranici, Temu kaže da koristi “ogromnu i duboku mrežu svoje matične firme izgrađenu tokom godina kako bi ponudio širok raspon pristupačnih kvalitetnih proizvoda“.
Od lansiranja u septembru, aplikacija je preuzeta 24 miliona puta, skupljajući više od 11 miliona aktivnih korisnika mjesečno, prema Sensor Toweru.
U četvrtom kvartalu prošle godine, američke instalacije aplikacija za Temu premašile su one za Amazon, Walmart i Target, prema Abeu Yousefu, višem analitičaru za uvide u analitičkoj firmi Sensor Tower.