Nokia je u nedjelju objavila planove za promjenu identiteta svoje marke po prvi put u gotovo 60 godina, zajedno s novim logotipom, dok se proizvođač telekomunikacijske opreme fokusira na agresivan rast.
Novi logo sastoji se od pet različitih oblika koji tvore riječ NOKIA. Kultna plava boja starog logotipa izbačena je za niz boja ovisno o upotrebi.
– Postojala je povezanost s pametnim telefonima i danas smo firma za poslovnu tehnologiju – rekao je izvršni direktor Pekka Lundmark u intervjuu za Reuters, prenio je Seebiz.
Govorio je uoči poslovnog ažuriranja firme uoči godišnjeg Mobile World Congressa (MWC) koji se u ponedjeljak otvara u Barceloni i traje do 2. marta.
Nakon što je 2020. preuzeo čelnu dužnost u posrnuloj finskoj kompaniji, Lundmark je postavio strategiju s tri faze: resetiranje, ubrzanje i skaliranje. Budući da je faza resetiranja sada završena, Lundmark je rekao da počinje druga faza.
Dok Nokia i dalje ima za cilj razvijati svoje poslovanje pružatelja usluga, gdje prodaje opremu telekomunikacijskim kompanijama, njen glavni fokus sada je prodaja opreme drugim firmama.
– Imali smo vrlo dobar rast od 21% prošle godine u poduzećima, što je trenutno oko 8% naše prodaje, (ili) otprilike 2 milijarde eura. Želimo to dovesti do dvocifrenih brojeva što je prije moguće – rekao je Lundmark.
Velike tehnološke firme sarađivale su s proizvođačima telekomunikacijske opreme kao što je Nokia kako bi kupcima, uglavnom u proizvodnom sektoru, prodavale privatne 5G mreže i opremu za automatizirane tvornice.
Nokia planira pregledati put rasta svojih različitih poslovanja i razmotriti alternative, uključujući prodaju.
– Signal je vrlo jasan. Želimo biti samo u poslovima u kojima možemo vidjeti globalno vodstvo – rekao je Lundmark.
Nokijino kretanje prema tvorničkoj automatizaciji i podatkovnim centrima također će ih dovesti do konkurencije s velikim tehnološkim tvrtkama, poput Microsofta i Amazona.