U skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo, NLB Banka d.d., Sarajevo je pripremila niz mjera koje će pomoći klijentima da lakše prebrode ovo teško razdoblje. U sklopu tih mjera Banka je već identifikovala sve klijente koji su zaposleni u djelatnostima kojima je Odlukom Federalnog štaba civilne zaštite zabranjeno djelovanje u vrijeme trajanja stanja „Prirodne ili druge nesreće na teritoriji Bosne i Hercegovine“.
To su klijenti zaposleni u granama hotelijerstva, ugostiteljstva, turizma, transporta i svim ostalim granama koje su obuhvaćene Odlukom Federalnog štaba civilne zaštite.
Svim navedenim klijentima, njih identifikovanih preko 2000 Banka je odobrila privremenu mjeru moratorija. Klijenti će biti kontaktirani od strane Banke u što kraćem roku kako bi se obezbijedila saglasnost na uvedenu mjeru, ali i u svrhu obrade potencijalnog zahtjeva za neku drugu mjeru koju Odluka predviđa nakon isteka moratorija kao privremene mjere. Klijenti koji nisu saglasni sa ovim mjerema mogu tražiti postupanje po individualnoj osnovi.
Klijentima kojima je odobren moratorij a naplaćena rata kredita u vrijeme obrade zahtjeva Banka će izvršiti povrat sredstava. Nikakve naknade niti zatezne kamate neće biti naplaćene.
Pravnim licima koja su direktno pogođena krizom Banka će putem individualnog pristupa odobravati neke od mogućih mjera za ublažavanje nepovoljnih ekonomskih posljedica uzrokovanim Covid-19 oboljenjem, a koje su predviđene Odlukom Agencije za bankarstvo.
Sva pravna lica klijenti Banke mogu podnijeti zahtjev putem web stranice ili direktno prema službenicima banke.
Proaktivno djelovanje
– Svjesni smo posljedica koje epidemija koronavirusa imaju na sve naše klijente. Nastojimo proaktivno djelovati u korist naših klijenata i zato smo prioritetno identifikovali sve klijente koji su direktno pogođeni Odlukom, tj. kojima je bio zabranjen rad, te ćemo im odobriti privremenu mjeru moratorija, bez da podnesu zahtjev, i oni će biti od strane naših zaposlenika kontaktirani i obaviješteni o ovoj mjeri – izjavila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke.
Sve klijente koji ne spadaju u kategoriju zaposlenih u djelatnostima kojima je Odlukom Federalnog štaba civilne zaštite zabranjeno djelovanje kao čija je kreditna sposobnost pogoršana, odnosno čiji su izvori za otplatu smanjeni i time je onemogućeno ili će tek biti onemogućeno izmirenje kreditnih obaveza prema Banci, ovim putem pozivamo da svoj zahtjev za moratorij podnesu putem web stranice Banke.
Sve pristigle zahtjeve ćemo obrađivati u najkraćem mogućem roku. Budući da su ove mjere namijenjene najteže ugroženim građanima, pozivamo sve koji svoje obaveze po kreditima mogu podmirivati redovito da to i dalje nastave činiti, bez podnošenja zahtjeva za odgodom plaćanja, saopćeno je iz NBL Banke.