Lidl zabilježio veliki rast prodaje pred ulazak na bh. tržište

0

Schwarz grupa, u okviru koje posluje njemački gigant Lidl kao i lanac marketa Kaufland, nastavila je put rasta u finansijskoj 2020. godini. Ukupna prodaja iznosila je 125,3 milijardi eura, što je porast od 9,6 posto, prema danas objavljenim podacima.

Sa oko 500.000 zaposlenih, Schwarz grupa ostvarila je međugodišnji porast sa 114,3 milijardi eura ukupne prodaje prethodne godine, u svim poslovnim područjima, na ukupno 125,3 milijarde eura.

U maloprodajnim odjelima, Lidl je zabilježio rast prodaje od 9,9 posto na čak 96,3 milijarde eura. Na taj način se Lidl približio magičnoj cifri godišnje prodaje od 100 milijardi eura, piše BiznisInfo.

Kaufland je povećao prodaju za 7,5 posto na 25,5 milijardi eura. Zanimljivo je da je ovakav rast zabilježen u vrijeme pandemije koronavirusa.

Pružatelj usluga zaštite okoliša PreZero porastao je za 33,7 posto u finansijskoj godini i postigao prodaju od oko 700 miliona eura u upravljanju otpadom i recikliranjem.

Lidl i Kaufland zajedno imaju više od 12.900 prodavnica.

Podsjetimo da se Lidl sprema ući na tržište Bosne i Hercegovine. Firma u našoj zemlji već je registrovana a trenutno su procesu traženja lokacija za objekte u više gradova, poput Sarajeva, Banjaluke, Zenice itd.

D. Sinanović