Za dugoročno finansiranje oslabljene njemačke željezničke mreže potreban je infrastrukturni fond od oko 150 milijardi eura, prema riječima predsjednika nadzornog odbora željezničkog operatera Deutsche Bahn.
– Željeznice imaju problema i moraju se poboljšati. Infrastruktura je prestara, prepuna i previše sklona prekidima – rekao je Werner Gatzer za njemački časopis Focus u komentarima objavljenim u četvrtak.
– Mislim da će najmanje 150 milijardi eura biti potrebno za ulaganja u infrastrukturu u sljedećih 10 godina – rekao je, prenio je SEEbiz.
Gatzer je rekao da su dugovi koje bi država za to morala preuzeti podnošljivi s obzirom na sve manji udio duga, istaknuvši da se “moraju stvoriti uvjeti da možemo brže investirati”.
Početkom 2024. njemački ministar prometa Volker Wissing predložio je infrastrukturni fond, u kojem bi sudjelovali i privatni investitori, za finansiranje infrastrukture u zemlji. Međutim, konkretni detalji još nisu utvrđeni.
Industrijska udruženja također su podržala ideju o fondu. S obzirom na dalekosežne probleme s nacionalnom željezničkom infrastrukturom, vjeruju da je potrebno dugoročno financijsko rješenje koje industriji nudi sigurnost kako bi se povećao kapacitet i smanjili troškovi izgradnje.