Njemačke pivare pogodio je pad izvoza u prošloj godini, što je rezultiralo rekordno niskom prodajom, koja je pala za 2,5 posto, na 93,5 miliona hektolitara, pokazuju podaci Saveznog ureda za statistiku Destatis.
Za razliku od 2016. godine, izvoz nije nadoknadio slabu prodaju na domaćem tržištu. Najviše je pritom smanjen izvoz u zemlje izvan Evropske unije, za 4,1 posto.
Udruženje njemačkih pivara navelo je kao razlog “određeni stepen zasićenosti na tržištu” Kine.
Žedne pivopije u inostranstvu ipak su oslonac za njemačku pivarsku industriju, kao što pokazuje ukupan rast izvoza tog pića za 135 posto od 1993. godine. U samoj Njemačkoj prodaja piva pala je u istom razdoblju više od četvrtine.
Kao razlog za prošlogodišnji pad prodaje navodi se starenje njemačke populacije, budući da stariji ljudi obično manje piju. Dodatno su posjeti vanjskim prostorima njemačkih pivnica prorijeđeni zbog kišnog ljeta.
Ipak, predsjednik udruženja njemačkih pivara Joerg Lehmann optimističan je za ovu godinu, predviđajući da će svjetsko nogometno prvenstvo potaknuti Nijemce da pojačanu konzumaciju piva.
Unatoč padu prodaje u 2016. godini, Nijemci i dalje preferiraju domaće pivo, a njemački pivari podmiruju više od 82 posto njihovih potreba. (Hina)