Lokalni mediji navode da se mnogi klijenti žale na njemačku Postbanku već duže vrijeme i da su mnogi ljuti jer se suočavaju sa velikim problemima koji imaju posljedice i na njihove finansije.
Mnogi korisnici uopšte nemaju pristup svom računu i ne mogu da dođu do svog novca.
Postbanka je jednostavno prestala da isplaćuje novac bez obzira na to da li klijent novac hoće da podigne na šalteru ili bankomatu. Korisnici od sredine avgusta imaju brojne probleme.
Zbog masovnih ograničenja za klijente intervenisala je i nadzorna služba banaka koja je Postbanci zaprijetila značajnim posljedicama.
Zbog problematične situacije banka se odlučila na drastičan korak i isplatit će klijentima iznos do 1.000 eura. Novac, međutim, neće dobiti svi, a u obzir dolaze samo klijenti koji su pretrpjeli štetu zbog kašnjenja u otvaranju ili odjavi računa i nelikvidnosti.
Klijenti, međutim, moraju da pruže dokaz o nastaloj šteti pružanjem odgovarajućih dokumenata kao što su povratna zaduženja, troškovi opomene ili kamate za zakašnjelo plaćanje.
Klijenti mogu da traže nadoknadu od 20. decembra preko web stranice Postbanke, prenio je Fenix Magazin.