Nissanove dionice porasle su u petak za gotovo 2 posto nakon što je objavio rekordni gubitak zbog velikog smanjenja vrijednosti imovine i visokih naknada za restrukturiranje – troškova koji su, čini se, imali za cilj pripremiti teren za prijeko potreban preokret.
Treći najveći japanski proizvođač automobila bori se za povratak tržišnog udjela nakon pada prodaje na glavnim tržištima poput Sjedinjenih Država i Kine.
Istovremeno, značajno je izložen američkim uvoznim tarifama na automobile proizvedene u inostranstvu s obzirom na to da su SAD njegovo najveće tržište i mnoga vozila koja tamo prodaje proizvedena su u Japanu ili Meksiku.
Novi glavni izvršni direktor Ivan Espinosa, koji je preuzeo vodstvo ovog mjeseca nakon smjene Makota Uchide, planira skratiti vrijeme razvoja vozila kako bi povećao konkurentnost, prenio je SEEbiz.
Nazvao je Nissan “sporim” u lansiranju novih modela, naglašavajući koliko je nekoć moćni proizvođač automobila pao posljednjih godina.
Espinosa ima dugogodišnje iskustvo u segmentu proizvoda. Već je najavio niz novih automobila, uključujući Nissanov prvi plug-in hibrid i Leaf treće generacije – prvo električno vozilo za masovno tržište na svijetu koje je izvorno lansirano 2010. godine.