Nikolina Zeljko, SPARK: Uspjeli smo izgraditi dobar imidž

0

Nikolini Zeljko, marketing menadžerici Poslovnog parka SPARK prije nekoliko dana dodijeljena je nagrada PRO PR Award, značajno priznanje koje Međunarodna komisija PRO PR Awards dodjeljuje pojedincima koji su dali poseban doprinos razvoju i afirmaciji struke odnosa s javnošću.

Zeljko komunikacije u ime SPARK-a vodi od siječnja 2015. kada su započete pripreme i planiranje pokretanja ove poslovne platforme. SPARK je službeno otvoren 7.7.2015. kada je i počela kampanja izgradnje svijesti o SPARK brandu koja traje i danas.

U razgovoru za BiznisInfo Nikolina kaže kako su u SPARK-u u međuvremenu radili velik broj kampanja vezanih za različite događaje i projekte, no iznimno se ponosi kampanjom zapošljavanja 100 djelatnika koja je izazvala pozitivne reakcije u javnosti ali i ogroman interes za zapošljavanjem u SPARK grupaciji.

Šta je vas, kao osobu zaduženu za komunikacije, najveći profesionalni izazov?

Dosad, najveći izazov je bio približiti startup svijet lokalnoj publici, obzirom da je to bio poprilično nepoznat pojam na ovim prostorima. To se najviše vidjelo u prijavama za prvu generaciju startupa, kada smo dobili puno ideja koje se nisu uklapale u naš startup koncept. No, pomak se vidio već u prijavama za startupe druge generacije. 

Koliko je teško biti inovativan u vrijeme kada je javnost zatrpana informacijama sa svih strana? SPARK je dosta prisutan u medijima, šta je vaš recept da privučete pažnju javnosti na ono što radite?

Teško je, no u samim počecima smo u svojoj marketinškoj strategiji odabrali malo drugačiji pristup našoj publici. Putem našeg bloga i društvenih mreža odlučili smo koristiti jednostavan i pomalo duhovit jezik. Svaki tekst popratimo sa zanimljivim grafikama ili fotografijama. Na taj način smo i targetirali željenu publiku, a to su entuzijastični (mladi) ljudi koji žele napraviti promjene u svom životu pokretanjem vlastitog biznisa ili rada u malo drugačijem okruženju. Također, stalno se trudimo organizirati zanimljive, edukativne i besplatne događaje zbog kojih i dobivamo puno medijskog prostora.

Koliko je teško upravljati imidžom kompanije / organizacije danas kada je praktično svaki pojedinac postao skoro pa zaseban društveni medij i izvor informacija?

Na neki način nam to i olakšava budući da većina ljudi samoinicijativno širi sve što se događa u SPARK grupaciji. Kroz dvije godine postojanja uspjeli smo izgraditi prepoznatljiv imidž i ostavljamo dobar dojam, kako na naše djelatnike, tako i na sve posjetitelje. Beneficije poput odlazaka u kino i ostalih teambuilding aktivnosti samo potpomažu tome.

Za uspješno komuniciranje, šta je najvažnije? Da li su to financijska sredstva koja kompanija / organizacija ulaže, kreativnost ili nešto treće…

Kreativnost je jako bitna, financijska sredstva svakako pomažu, no po mom mišljenju najbitniji je kvalitetan sadržaj. U SPARK-u se trudimo pronalaziti zanimljiv i edukativan sadržaj – bilo to na radionicama u SPARK school, u startup programu ili na našim eventima.

Inače, glavni cilj poslovnog parka SPARK jeste da olakšaju poslovanje, kako onima koji već vode svoju kompaniju tako i onima koji imaju tek poslovnu ideju. Svojim članovima SPARK nudi prostor sa svom opremom potrebnom za razvoj njihovih ideja, usluge poslovnog savjetovanja, kafić gdje se mogu družiti s kolegama iz drugih tvrtki, zabavne aktivnosti, redovne zanimljive i edukacijske događaje i mnogo prilika za suradnju.