Nike se kockao i pobijedio. Nova reklama podigla je javnost na noge i dovela, na početku, do pada dionica. Osim toga, društvene mreže su bile preplavljene snimcima ljudi kako pale Nikeove proizvode.
No, samo desetak dana kasnije, jasno je da je Nike ostvario svoj cilj. Prodaja je porasla 31 posto, a cijena dionica američke kompanije porasla je pet posto te dostigla rekordnih 83,49 dolara.
Reklama koja slavi moto kompanije “Just do it” prikazuje kontroverznog bivšeg NFL-ovog igrača Colina Kaepernicka zbog čega su se mnogi konzervativci pobunili paljenjem Nikeovih patika.
Kaepernick je, naime, postao poznat jer je prije nekoliko godina ostao klečati tokom intoniranja američke himne. Rekao je da to čini iz protesta zbog policijskog nasilja i rasne nejednakosti.
Neki su odobravali njegov potez drugi su ga smatrali uvredom za državu. On je nastavio klečati tokom sezone a njegov primjer kasnije su slijedili i drugi igrači.
U reklami sa Kaepernickom stoji poruka: „Vjeruj u nešto, čak i ako to znači žrtvovati sve.“
Uz rast prodaje i cijena dionica, Nike je ovim potezom dobio 170.000 novih pratilaca (eng. follower) na Instagramu, a objava američke kompanije na toj društvenoj mreži druga je objava u istoriji Nikea (nakon objave o Svjetskom prvenstvu) koja je dobila najvise “lajkova”.