Sarajevska Velepekara Klas pokrenula je novu kampanju pod nazivom “Nek zamiriše komšiluk” u okviru koje je predstavila i četiri nove vrste hljeba: Bosanski, Skandinavski, Zlatni i Sarajevski.
Menadžerica za marketing i odnose s javnošću Klasa Irmela Cero kazala je kako kampanja “Nek mirišu avlije” ima za cilj da podsjeti na značaj i tradiciju najstarije industrijske pekare u Sarajevu koja je izgrađena 1952. godine.
“Naša velepekara ima tradiciju dugu 64 godine. Danas raspolažemo najsavremenijom tehnologijom za proizvodnju pekarskih proizvoda i imamo potpuno automatiziran proizvodni proces sa kapacitetom od 40.000 komada po satu. Poslujemo u skladu sa strogim međunarodno priznatim certifikatima za upravljanje kvalitetom kao što su ISO, HACEP i Halal. Zahvaljujući tome naše proizvode plasiramo ne samo na domaće tržište već u više od 20 zemalja svijeta”, rekla je Cero.
Proizvodi se transportuju zahvaljujući posebnoj tehnologiji dubokog smrzavanja, zbog čega pekarski proizvodi imaju rok trajanja od godinu dana. Cero ističe kako je takve proizvode potrebno samo dopeći u mini pekari i oni budu automatski svježi i topli kao da su sada izašli iz pogona.
U velepekari su danas promovirane i nove vrste hljeba koji nude nove bogate okuse i namijenjeni su i gurmanima i onima koji vode računa o zdravlju i kilaži.
“Bosanski hljeb je namijenjen ljubiteljima tradicionalnog izvornog domaćeg okusa. To je beskvasni hljeb s produženom svježinom i obilato je posut susamom koji ima mnogo vitamina i minerala. Skandinavski hljeb ima sjemenke lana, bundeve, suncokreta, pšenične i zobene pahuljice. Vrlo je kvalitetan i izuzetnih nutritivnih vrijednosti. Zlatni hljeb ima takav nazvi zbog specifične boje, a napravljen je od kukuruznog i pšeničnog brašna. Namijenjen je za gurmane. Kvalitetan je i zdrav te daje osjećaj sitosti, a ima vrlo nizak glikemijski indeks. Sarajevski hljeb ima praktičnu upotrebu. Napravljen je od pšeničnog brašna tipa 710 i praktičan je jer je izrezan na kriške i nalazi se u posebnoj ambalaži s produženim rokom trajanja. Praktičan je za brzinsku upotrebu i proizveden je od tamnijeg brašna”, rekla je Cero.
U narednim danima širom trgovačkih centara u Sarajevu bit će vršena promocija i degustacija ovih proizvoda te će razgovarati s potrošačima i bilježiti njihova mišljenja.