Švedski lanac trgovina odjećom Hennes i Mauritz (H&M) imao je znatno manju dobit u prvom fiskalnom tromjesečju zbog slabije prodaje proljetnih kolekcija na ključnim evropskim tržištima pod uticajem neuobičajeno niskih temperatura
U tri mjeseca, zaključno s februrom, neto dobit švedske kompanije smanjila se 44 posto, na 1,37 milijardi švedskih kruna (135 miliona eura).
U Njemačkoj, glavnom H&M-ovom tržištu, prodaja je pala šest posto, a još je veći pad – za 10 posto – zabilježen u Francuskoj, četvrtom tržištu diva ulične mode.
Švedsku firmu posebno je teško pogodio razvoj online kupovine, koja je po tvrdnjama pojedinih analitičara izazvala pravu “apokalipsu u maloprodaji”. Sada pokušavaju pronaći formulu za uspješno poslovanje u takvom okruženju.
“Za grupu H&M 2018. je prelazna godina u kojoj ubrzavamo transformaciju kako bismo iskoristili mogućnosti otvorene brzom digitalizacijom”, rekli su iz firme.
PROČITAJTE JOŠ – Kako su Zara i skandali uništili H&M