Hifa Oil nastavlja investicioni ciklus: Nakon njemačke, “pala” i slovenska kompanija

0

Euro – Metali d.o.o. Doboj Jug, kompanija kćerka HIFA OIL, kupila je slovensku firmu koja posluje u Bosni i Hercegovini, Mersteel d.o.o. Sarajevo. Nakon kupovine njemačke kompanije, zatim “Terminala” Željezare Zenica, akvizicijom slovenskog Mersteela nastavljen je investicioni ciklus HIFA OIL Grupacije najavljen početkom 2017. godine.

Mersteel d.o.o. Sarajevo je firma kćerka “Mersteel d.o.o. Naklo” iz Slovenije. Mersteel je bio lider na prostoru bivše Jugoslavije u distribuciji čelika sve do ekonomske krize 2009. godine kada su doživjeli veliki pad u prometima, a koji se zadržao sve do 2016. godine. U vrijeme svoga liderstva na tržištu bili su sinonim za kvalitet, organiziranost i pouzdanost u svim zemljama regije. Svoje liderstvo kompanija je zadržala u Sloveniji.

“Prije samo nekoliko godina bilo je nezamislivo da bi neka kompanija iz Bosne i Hercegovine mogla kupiti Mersteel. Danas smo u prilici objaviti ovu vijest o akviziciji, čime Euro – Metali, zajedno sa cijelom HIFA OIL Grupacijom, nastavljaju investicioni ciklus koji smo najavili početkom ove godine”, izjavio je Jasmin Subašić direktor kompanije Euro – Metali.

Ovom investicijom Euro – Metali dobijaju najkvalitetnije opremljen objekat na području Jugoistočne Evrope kada je u pitanju ova branša. Najveći dio skladišta je robotiziran i automatizovan, te predstavlja posljednju riječ tehnologije. Tako Euro – Metali ulaze u jedan viši nivo poslovanja, koji im omogućava da budu “rame uz rame” sa renomiranim evropskim steel – centrima.

“Sa novih 7000 m2 najsavremenijeg zatvorenog skladišnog prostora bit ćemo u prilici ponuditi kupcima viši nivo usluge. Euro – Metali su i do sada svoju konkurentsku prednost bazirali na usluzi i servisu prema kupcima, uključujući kvalitetan asortiman proizvoda. Sada nam se otvara mogućnost da kupcima pored standardnog asortimana koji smo do sada nudili, ponudimo dosta širu lepezu proizvoda, odnosno da ponudimo nove programe. Ovim potezom ćemo definitivno dodatno ojačati lidersku poziciju na domaćem tržištu, nakon čega nam se otvaraju mogućnosti za  snažniji izlazak naše kompanije na regionalna tržišta”, kazao je Subašić.