Švedski lanac trgovina namještaja Ikea odlučio je da nakon 70 godina prestane da izdaje katalog, jednu od najvećih godišnjih publikacija u svijetu, budući da se kupci sve više okreću internetu, objavila je danas ta kompanija.
Ikein katalog najveći tiraž dostigao je 2016. godine, kada je domaćinstvima i Ikeinim trgovinama na više od 50 tržišta podijeljeno više od 200 miliona primjeraka, prenosi SEEbiz.
Njegovo prvo izdanje imalo je ukupno 285.000 primjeraka i distribuirano je na jugu Švedske. Posljednje izdanje, od ove godine, štampano je u 40 miliona primjeraka.
Takav potez u sklopu je nastojanja kompanije na jačanju digitalnog poslovanja, budući da potrošači sve više traže inspiraciju na internetu, a isto tako i sve više kupuju putem interneta.
U 12 mjeseci do kraja avgusta Ikeina onlajn prodaja skočila je za 45 posto, a u toj kompaniji navode da je tako katalog sve više gubio na važnosti.