Najveći hrvatski trgovinski lanac preuzeo još jednu kompaniju s 200 zaposlenih

0

S preko 1.100 prodavaonica i više od 5.700 zaposlenika, hrvatski lanac Studenac nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta i razvoja.

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavnica, u maju je preuzeo trgovački lanac Strahinjčica d.o.o. koji posluje u 47 maloprodajnih objekata na području Zagorja i okolice te zapošljava gotovo 200 zaposlenika. Također, lanac se može pohvaliti i tradicijom koja seže od daleke 1947. godine.

Novo preuzimanje nastavak je kontinuiranog rasta kojeg kompanija ostvaruje posljednjih godina, a nakon prošlogodišnjih akvizicija, među kojima se ističe preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo d.o.o. i kutinske Lonije.

Ovim preuzimanjem Studenac je potvrdio svoju poziciju lanca s najvećim brojem prodavnica u Hrvatskoj, njih 1.136 zajedno s akviziranim prodavnicama, prenosi Poslovni.hr.

– Studenac nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta i razvoja, a preuzimanjem lanca Strahinjčica ojačali smo i našu poziciju u srednjoj i sjevernoj Hrvatskoj. Pridruživanje prodavnica Strahinjčice u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako proximity formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite nove lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni. Uz postupno unaprjeđenje svih poslovnih aspekata, zadržat ćemo vrijednost koju lanac predstavlja svojim kupcima i zaposlenicima te je dodatno obogatiti i vrijednostima Studenca – izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

– Danas smo dovršili proces prodaje Strahinjčice kojim ona svoje poslovanje nastavlja u sasvim novom obliku. Koristim priliku da se zahvalim svim našim partnerima s kojima smo surađivali dugi niz godina, kao i našim zaposlenicima s kojima smo zajedno gradili Strahinjčicu u desetljećima iza nas. Vjerujem da će pridruživanje Studencu donijeti nove ideje i osigurati daljnji rast i jačanje tržišnog udjela kompanije unutar naše regije – ovom prilikom izjavio je Miljenko Goluban, dosadašnji vlasnik Strahinjčice.

Sljedeća faza je integracija novog lanca i rebrandiranje prodavnica u Studenac prodavaonice te obogaćivanje asortimana i uvođenje dodatnih usluga.