Radovi na izgradnji autoputa 5C odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama u zemlji. Aktivno je na radilištima na jugu i sjeveru zemlje.
Ovih dana radi se na izgradnji 61 kilometra moderne autoceste. Gradilište u dužini od 50 kilometara od Zenice prema sjeveru, jedno je od najaktivnijih.
Poddionica Poprikuše – Nemila, koja je dio dionice od Doboj Juga do sjevera Zenice, dužine 5,5 kilometara, karakteristična je po tome što je gotovo sva sadržana u objektima (tuneli i mostovi).
Najveći izazov pred radnicima je tunel Golubinja, najduži na Koridoru 5C. Samo jedna cijev je dužine oko 3600 metara.
Na najdužoj dionici Medakovo – Ozimice Koridora 5C, 21 kilometarska trasa položena ravničarski, sa sobom donosi drugačije izazove: regulacija vode te izgradnja tunela.
Na dionici Putnikovo brdo – Medakovo također radno. Tunel Putnikovo brdo 2 – Medakovo dionica je budućeg koridora dužine 8,5 km. Da bi sve bilo završeno do predviđenog roka 2025. godine, ovdje je svakodnevno angažovano oko 300 radnika.
Prema najavi Autocesta Federacije BiH, naredni mjesec radovi bi trebali početi i na posljednjoj dionici od Maglaja do Žepča, dužine 12 kilometara (Ozimice – Poprikuše) čime će u izgradnji biti kompletn sjeverni dio Koridora 5C kroz FBiH.
On će po svojoj izgradnji predstavljati saobraćajnu žilu kucavicu zemlje, izvijestio je BHRT.