Najveća investicija u regiji u ticketing industriji: Više od 9 miliona eura uloženo u firmu koja posluje i u BiH

0

Entrio Platforma osigurala je stratešku investiciju u vrijednosti većoj od 9 miliona eura od strane Invera Equity Partnera. Time je ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u Jugoistočnoj Evropi.

“'Saradnja s Invera Equity Partnerima rezultirat će značajnim rastom platforme Entrio u svim segmentima poslovanja, jačanjem pozicije na postojećim tržištima te otvaranjem novih stranih tržišta. Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, pozorišta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina”, kazao je osnivač i CEO Entrio platforme Berislav Marszalek, prenijela je agencija Hina.

Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica. Danas je Entrio vodeća event platforma u regiji, poslujući na tri tržišta: Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.

“Invera EP će kroz snažnu dokapitalizaciju investirati u Entrio te podržati firmu u daljnjem rastu i razvoju, a operativno vodstvo, s punim povjerenjem ostaje pod postojećom Upravom: Berislavom Marszalekom i Sonjom Trajanovski Marszalek. Ovo je četvrta Investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza. Naše iskustvo u skaliranju takvih koncepata već je donijelo odlične rezultate na postojećim investicijama; isti ishod očekujemo i kod Entrija”, kazao je Denis Sabolović, Investment Manager Invera Equity Partneri.

Entrio platforma već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode. U 2023. godini prodali su više od milion ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 miliona eura za preko 3.000 događaja, a što je ujedno rekordni rezultat u istoriji kompanije.

Od osnivanja platforme, ovo je četvrta te najznačajnija investicija.