Hoše komerc, domaći trgovački lanac sa najdužom tradicijom u Bosni i Hercegovini, ostvario je odlične poslovne rezultate u prošloj godini.
Neto prihodi povećani su za 4,92 posto, dok je broj zaposlenih povećan za 7,9 posto sa 227 na 245 radnika. Ulagano je u infrastrukturu i tehnološki razvoj kompanije, a otvoren je i novi savremeni market u sarajevskom naselju Butmir. Pokrenuta je tvornica slastica sa novim proizvodima što je sa značajnih 10 posto uticalo na ukupne prihode kompanije.
“Naš poslovni koncept koji se temelji na ideji ‘kupujmo domaće’ došao je do punog izražaja. Na tržištu smo prepoznati kao domaći lanac marketa sa širokom ponudom i izvrsnim odnosom cijene i kvaliteta. Dajemo svima jednake šanse na polici i pri tome vodimo računa da domaći brendovi dobiju mjesto koje zaslužuju. Posebno bih istakao naše ulaganje u marketing koje je i ove godine došlo do punog izražaja. Hoše komerc je uistinu postalo za mnoge naše kupce «mjesto koje se voli». S tim u vezi, zahvalio bih se našoj agenciji MCM sa kojom sarađujemo već nekoliko godina i koja nas zaista kvalitetno podržava u tom smislu”, kazao je Amir Pizović izvršni direktor u kompaniji Hoše komerc.
Protekle 2019. proveden je čitav niz promotivnih aktivnosti, a sve pod motom «40 godina zajedno, Hoše komerc mjesto koje volim». Povodom jubileja četiri decenije uspješnog postojanja i rada najstarijeg bosanskohercegovačkog tržnog lanca, organizirana je i velika nagradna igra. Tokom praznika i značajnih datuma iz naše povijesti građanima je podijeljeno na hiljade različitih prigodnih poklona, slastica i proizvoda Hoše komerca i domaćih kompanija.
Pokrenuta je mobilna aplikacija Hoše marketa, a vjernim kupcima podijeljena je i luksuzno opremljena zbirka slatkih i slanih recepata.
“Posebno smo ponosni na naš projekat «BH. korpa« koji je pokrenut još 2017. godine u cilju dodatnog promoviranja domaćih brendova i proizvoda. “BH. korpa” je projekat koji bez prekida svake dvije sedmice nudi po 5 različitih artikala domaćih proizvođača po posebno sniženim cijenama. Do sada je 50 domaćih kompanija prepoznalo prednosti projekta, a kroz «BH. korpu» Hoše marketa prošlo je oko 400 proizvoda, sa povećanjem indexa prodaje i do 100 posto. Zahvalio bih se kupcima, partnerima i zaposlenima bez kojih ovakav uspjeh ne bi bio moguć”, riječi su Pizovića.
Osnovna djelatnost kompanije je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. U okviru segmenta trgovine, Hoše komerc posjeduje razvijenu maloprodaju sa brendom Hoše komerc trgovina, i veleprodaju, odnosno distribuciju drugih brendova, kao što je Megle.
U proizvodnom segmentu poslovanja kompanija razvija liniju proizvoda pod brendovima Bony i Merka, a tvornica slastica je jedna od najsavremenijih u regiji.
Prva Hoše trgovina otvorena je 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, a deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Danas Hoše komerc d.o.o zapošljava 245 radnika.
Hoše komerc posjeduje lanac od 9 prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.