U Hrvatskim cestama danas su donijeli odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij kompanija iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji je za taj posao ponudio 456,3 miliona kuna (blizu 118 miliona KM) bez PDV-a.
Kako piše Večernji list, na nadmetanje za gradnju tih 2977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom decembra prošle godine.
Procijenjena vrijednost radova iznosila je461 milion kuna, a gradnja te dionice tako je skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.
Posao htjeli i Kinezi i Austrijanci
Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važna za riječku luku stigle su i ponude China Road and Bridge Corporation (CRBC), kompanije koja već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 miliona kuna.
Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom kompanijom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi ponudilo je 574,7 miliona kuna.
Talijanski konzorcij koji čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 miliona kuna, a austrijski Strabag 511,1 milion kuna. A sve te ponude odbijene su jer prelaze procijenjenu vrijednost radova.
Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na natječajnu dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene. No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.
Večernji list / D.H.