Najbolji poslovi sedmice: U Sarajevu se traži bankar, u Zagrebu i Sisku bravari

0

Najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.

U saradnji sa portalom Boljiposao.com svake sedmice donosimo aktualne vijesti sa tržišta rada. One uključuju najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.

Sparkasse Bank – Ako imate završen ekonomski fakultet i/ili neki drugi, posjedujete već određena predznanja u segmentu razvoja proizvoda i istraživanja tržišta, iskustvo na poslovima kreiranja i plasiranja proizvoda za klijente pravna lica, usmjereni ste na razvoj i unapređenja proizvoda i procesa, motivirani ste za dodatne iskorake u svakodnevnom radu, analitični ste i posjedujete sposobnost logičkog promišljanja, mi vjerujemo da možete biti: SAMOSTALNI STRUČNI SARADNIK ZA RAZVOJ PROIZVODA I ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA u Sektoru za poslovanje s privredom, Centrala Banke, Sarajevo. Vaše odgovornosti: Analiziranje tržišta i usklađivanje strategije razvoja proizvoda i usluga Banke.

Analiziranje korisnosti proizvoda i predlaganje mjera za unapređenje prodaje/funkcionalnosti proizvoda.

Razvijanje novih proizvoda i usluga, dopuna i unapređenje postojećih, struktuiranje rješenja i nominiranje poslovnih promjena, te unaprjeđenje procesa sa posebnim fokusom na nerizične proizvode banke (računi i depoziti).

Opširnije pronađite OVDJE

Granem d.o.o Sarajevo je firma koja se više od sedam godina bavi pružanjem usluga u području računovodstva i poslovnog savjetovanja, registracije vozila, naplate šteta i web dizajna. Naša vizija je postati vodeće društvo sa stručnim i kvalitetnim kadrom koje je sposobno u bilo kojem trenutku pružiti premium uslugu za naše klijente i poslovne partnere. Za naš ured u Sarajevu tražimo osobu za radno mjesto: CERTIFICIRANI RAČUNOVOĐA(m/ž). Ključni zadaci i odgovornosti: organizovanje rada i rukovođenje odjelom finansija i računovodstva na efikasan način, osigurava i nadzire vođenje poslovnih knjiga u skladu s MRS i MSFI, odgovoran za blagovremen i tačan obračun PDV-a i ostalih poreza, kontrola bruto bilansa na mjesečnoj i godišnjoj razini, rukovođenje procesom pripreme završnog obračuna, aktivna saradnja sa finansijskim i poreznim institucijama. Potrebne kvalifikacije i vještine: VSS (Ekonomski fakultet), 3-5 godina iskustva u računovodstvu, važeća licenca za zvanje Certificirani računovođa, izvanredne komunikacijske vještine, odlično poznavanje zakonske regulative i računovodstvenih propisa, odgovornost i preciznost u radu, dosljednost, sistematičnost, profesionalan pristup zadacima, aktivno poznavanje engleskog jezika, u govoru i pismu.

Opširnije pronađite OVDJE

Konzum vas poziva da se pridružite uspješnom timu i prijavite na poziciju: Područni voditelj (m/ž)
Regija Bihać. Odgovorni ste za: definiranje i predlaganje strategije razvoja regije i prodavnica za koje je zadužen, za realizaciju plana prodaje, plana zaliha, plana shrinkage-a i plana radnika, kontinuirano radi na povećanju profitabilnosti regije i svake prodavnice, kontrolira i odgovara za prisutnost zadanog asortimana u prodavnicama i kvalitetnu izloženost istog, za optimalizaciju broja zaposlenih u prodavnicama, pomaže u održavanju izloga i displeja te provodi pravovremene izmjene, koordinira i odgovara za dosljednu implementacije akcija, za ukupno stanje, razvijanje i unapređenje međuljudskih odnosa. Od Vas očekujemo: IV do VII stepen stručne spreme, 2 godine radnog iskustva u maloprodaji, od toga minimalno 1 godina na višim rukovodećim poslovima.

Opširnije pronađite OVDJE

Bajkmont d.o.o. vodeća je tvrtka za proizvodnju i montažu čeličnih konstrukcija u RH, te od svog osnivanja, već više od dvadestak godina, uspješno posluje na hrvatskom tržištu, te većinu svojih proizvoda izvozi (Francuska, Engleska, Njemačka, Italija, SAD itd.). Ukoliko se možete zamisliti u kompaniji u kojoj je svaki dan nova poslovna prilika, gdje ćete imati priliku raditi s internacionalnim klijentima i plasirati naše proizvode po cijelom svijetu te vam je važan i vrijedan dinamičan profesionalni razvoj, pridružite nam se na poziciji: BRAVAR (M/Ž)– Zagreb/Sisak, više izvršitelja. Opis posla:
rad u proizvodnji čeličnih konstrukcija i ostalih metalnih proizvoda, sastavljanje i pripojno zavarivanje sklopova iz predpripremljenih pozicija, priprema konstrukcija za zavarivanje prema nacrtima i uputama poslovođe ili voditelja.

Opširnije pronađite OVDJE

Telus International d.o.o. – Are you passionate about statistics, forecasting, developing reports and improvement processes? If you are also quick with numbers and communicative, then we have the ideal job for you! For our Banja Luka location, we are looking for an enthusiastic and motivated

Workforce Specialist (m/f/d) | Banja LukaWe are looking for: relevant professional experience in operational planning, preferably in a BPO or Contact Center environment, very good knowledge of MS Excel (e.g. formula calculation, formatting, pivot charts, etc.), VBA skills are an asset, very good analytical and organizational skills as well as a strong affinity for numbers, strong communication skills, an empathic and team-oriented personality, very good spoken and written English is a must for this role, enthusiasm for innovation and a high degree of flexibility. Overview of tasks: personnel resource planning daily, weekly and monthly basis (forecasting and scheduling), contact person for employees for all questions regarding schedule and vacation, efficient staffing of personnel to achieve service levels and other operative goals and targets, processing of vacation requests and evaluation of project-related statistics, close cooperation with project management and clients, as well as our international workforce management team, achievement of the specific project and company targets in terms of workforce planning, regarding to available resources.

Opširnije pronađite OVDJE