Kompanija Audi trenutno plasira na tržište novi RS3 model u sedan i sportbek formama
Najistaknutiji detalj nove verzije automobila, svakako predstavlja petocilindrični motor koji je modifikovan malo iznad onoga što zvanične brojke možda otkrivaju. Dorađeni turbo motor zapremine 2,5 litara sada stvara 395 ks i 480 Nm obrnog momenta, čineći novi Audi RS3 jednim veoma moćnim automobilom, posebno ako se u obzir uzme njegova veličina.
Međutim, promjene sežu dublje od povećanja ukupne snage i cifara koje na nju sugerišu, jer je Audi takođe olakšao svoj pokretački sklop za 26 kg, dodatno poboljšavajući rejting između snage i kilaže samog automobila.
Karter motora je sada napravljen od aluminijuma, umjesto od kompaktnog grafitnog gvožđa, otvori cilindara su plazmom oblikovani, dok je radilica šuplja, a aluminijumski klipovi posjeduju integrisane kanale namijenjene njihovom hlađenju uz pomoć tečnosti.
Novi Audi RS3 je sada sposoban da katapultira sebe od nule do sto kolometara na sat za samo 4,1 sekundu, zahvaljujući permanentnom Quattro sistemu pogona na svim točkovima, koji dolazi kao standard zajedno sa S-Tronic sedmostepenim mjenjačem. Maksimalna brzina modela je limitirana na 250 km/h, ali sa pravim mjenjačem kao opcijom, novi RS3 može da izvuče više nego impresivnih 280 km/h.
Vješanje je takođe dobilo poboljšane karakteristike, jer je kompanija spremna da ponudi kao opciju RS Sport Plus seriju, čije je ime veoma lijep način na koji Njemci zovu svoje adaptivne amortizere. U opciji se takođe nalaze i prednje karbonske kočnice, ukoliko kupci smatraju da su standardni diskovi od 370 mm dovoljni da pokriju njihove potrebe.
Sve ovo zvuči veoma dobro i ako kompanija Audi uspije da kreira veličanstveni zvuk ovog motara i upari ga sa veoma zabavnim vozačkim karakteristikama, stvari možda neće biti lake za model Mercedes-AMG A45 model.
Autoexclusive.rs