Nakon srednje škole upisao je koledž Rid u Portlandu, a i nakon što je prekinuo studije nastavio je da sluša određene predmete, pokazujući posebno interesovanje za kaligrafiju.
Njegova poslovna biografija znatno je doprinijela mitu o usamljenim, preduzetničkim osobenjacima iz Silicijumske doline, pri čemu je naglasak uvijek bio na shvatanju estetike i dizajna. O tome najbolje svjedoči njegova izjava data magazinu Wierd u februaru 1996. godine.
“Dizajn je interesantna riječ. Neki ljudi misle da dizajn znači kako nešto izgleda. Ali, naravno, ako pogledate dublje, to je zapravo kako nešto radi”, rekao je Jobs, čiji rad na proizvodima koji su bili i funkcionalni i atraktivni mu je stvorio kultni status.
Ovaj izumitelj uspio je da, ne samo u svijetu tehnologije, već i u cijelom potrošačkom društvu, zahvaljujući kvalitetu proizvoda kompanije Apple, stvori ono što predstavlja snagu tog brenda, da su preporuke zadovoljnih korisnika potencijalnim kupcima sasvim dovoljan dio marketinške strategije.
Umro je 2011. godine u Palo Altu.
Economist.me