Mostarska startup kompanija traži investitore za proizvodnju pametnog privjeska

0

Amplius Electronics je pokrenuo crowdfunding kampanju kojom namjerava prikupiti novčana sredstva za izradu  Rubico pametnog privjeska. Cilj je prikupiti fond od 30,000 USD kojim će se dovršiti proizvodni alati, pokrenuti proizvodnja, a time lansirati proizvod na međunarodno tržište.

Amplius electronics je danas u suradnji sa SPARKom, organizirao događaj Lansiranje Rubico pametnog privjeska na Indiegogo platformu u prostorijama SPARK Cafea.

Indiegogo je online platforma za prikupljanje sredstva za različite namjene. Osnovna je ideja njegovih pokretača omogućiti ljudima da svoje ideje predstave širokom krugu ljudi koji bi ih mogli financijski podržati i pomoći im da ostvare svoje snove. Od pokretanja 2008. godine, Indiegogo je bio platforma za kampanje u 224 različite države, a mjesečno ga posjeti  9 miliona korisnika.

Amplius electronics je mlada kompanija koja već stvara povijest. Tome doprinosi i činjenica da su njeni osnivači službeno i najmlađi poduzetnici u Mostaru, a također su i pioniri u pokretanju crowdfunding kampanje za hardverski proizvod na području Hercegovine.

Osnivački tim čine Marin Bevanda, Luka Vučina i Robert Rozić, studenti računarstva na Fakultetu strojarstva i računarstva u Mostaru. Ovi mladići se zanimaju za nove tehnologije te su svoje slobodno vrijeme posvetili razvijanju ideje pametnog privjeska. Oni su u toku posljednje dvije godine uložili mnogo energije i znanja kako bi od ideje došli do finalne verzije Rubica. Taj put je bio težak i ispunjen raznim izazovima, ali je stvorio jednu sjajnu priču sa sretnim krajem – Amplius Electronics je odnedavno prerastao iz startupa u firmuu, a njegovi osnivači su najmlađi poduzetnici u gradu Mostaru.

Amplius Electronics je predstavio svoj proizvod Rubico, pametni privjesak koji služi kao power bank, odnosno punjač za mobitele, ima memoriju kao USB, te NFC tag koji se može upotrijebiti za više funkcija. Tim je kreirao nekoliko prototipnih verzija i potvrdio svoj koncept. Rubico je proizvod koji je nov na tržištu, jedinstven po svom izgledu i mogućnostima. Prototip koji sada postoji, funkcionalan je i spreman za dalji proces izrade.

Uz sami proizvod dolazi i mobilna aplikacija, koja korisniku omogućava prijenos podataka sa mobilnog uređaja na pametni privjesak, praćenje stanja o količini slobodne memorije na privjesku, kao i mogućnost snimanja video uradaka i fotografija direktnom pohranom na privjesak. Proizvod je namijenjen svim korisnicima smartphone uređaja.

Ovom prilikom prikazan je po prvi put i video za stranicu kampanje koji prikazuje praktičnu primjenu pametnog privjeska. Sada kada je kampanja i službeno pokrenuta poznati su i neki dodatni detalji o tržišnoj cijeni proizvoda, kao i razni popusti koje ostvaruju najbrži podržavatelji na kampanji. Oni mogu kupiti Rubico po specijalnoj cijeni, ali također mogu podržati ovaj projekt na nekoliko simboličnih načina, tako što će uplatiti 3 USD da “počaste” tim kavom, ili za 25 USD kupe Rubico Amplius majicu.

Članovi Amplius ekipe naglasili su kako im je uspjeh kampanje od iznimne važnosti, ali da ovim poduhvatom žele ohrabriti i druge mlade ljude da odaberu sličan put, prijave se kao Startup u SPARK, razviju svoje ideje i pretvore ih u stvarnost.

Prisutnima se obratio Luka Vučina, jedan od osnivača tvrtke, kao i mentori Marko Zeljko (Startup Manager & Business Developer, SPARK) ispred SPARK Startup tima, Ladislav Jurić (CEO, Baggizmo), koji je već odavno zakoračio u svijet pripremanja i provođenja crowdfunding kampanja i sličnih projekata, kao i Ivan Jelušić (CEO, Reaktor Innovation Group), s kojim je Amplius sklopio partnerstvo i dogovorio buduće projekte.

Organizatori su se zahvalili i cijelom timu SPARKa, istaknuvši kako bez stručne predanosti njihovih djelatnika nikad ne bi postigli ono o čemu su sanjali.

Pod uvjetom da sve prođe kako je zamišljeno, Rubico bi trebao krenuti u  masovnu proizvodnju krajem 2017. godine, a već krajem oktobra planirane su prve isporuke za kupce na kampanji.

Kampanja traje sve do 8.  kolovoza. Za vrijeme kampanje može se kupiti pametni privjesak Rubico za 35 dolara, ali i podržati kampanja s 3,5 ili 25 dolara.