Nakon što je u martu privremeno zatvorila svoje prodavnice zbog pandemije, kompanija Microsoft je odlučila da takvo stanje učini trajnim.
Članovi maloprodajnog tima kompanije opsluživaće klijente iz korporativnih objekata kompanije Microsoft i pružati usluge na daljinu, objavio je Forbes.
Microsoft će i dalje ulagati u svoje digitalne prodajne prostore na Microsoft.com i u trgovine Xbox i Windows, za koje kaže da dolaze do više od 1,2 milijarde ljudi svakog mjeseca i to na 190 tržišta.
Microsoft će „osmisliti“ ostale prostore koji opslužuju sve kupce, uključujući operativne Microsoftove iskustvene centre u Londonu, New Yorku i Sydneyu i na njihovim lokacijama u Redmond kampusu.
„Naša prodaja je porasla putem interneta jer je naš portfolio proizvoda evoluirao do uglavnom digitalne ponude, a naš talentovani tim je dokazao uspjeh u pružanju usluga kupcima izvan bilo koje fizičke lokacije“, rekao je David Porter, potpredsjednik Microsoft korporacije.
U petak je kompanija najavila da će taj potez “rezultirati naplatom prije oporezivanja u iznosu od oko 450 miliona dolara”, što “uključuje prije svega otpise imovine i umanjenja. ”
B. Šutvić