Mercedes ulazi na tržište nekretnina

0

Projekat, koji je rezultat saradnje između Mercedes-Benca i razvojnog programera Binghatti, predstavlja značajan korak za automobilsku kompaniju u svijetu nekretnina.

Brita Zeger (Britta Seeger), članica upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG, istakla je da je cilj ovog projekta stvaranje novog, poželjnog prostora koji će odražavati DNK brenda i pružiti kupcima mjesto za odmor i povratak kući.

“Mercedes-Benz Places”, koji će se uzdići na 65 spratova, postat će jedno od najviših zdanja u gradu. Njegov dizajn karakteriše fluidna forma sa zakrivljenim vrhom i fasadama ukrašenim logom Mercedes-Benca u obliku trokrake zvijezde.

Ovaj neboder će sadržati 225 stanova, kao i restorane, teretanu, salone, izložbene prostore i VIP parking.

Iako su detalji o ovom supervisokom neboderu još uvijek oskudni, vizualizacije pokazuju da će se toranj nalaziti u neposrednoj blizini Burdž Kalife, najviše zgrade na svijetu.

Binghatti, razvojni programer sa sjedištem u Dubaiju, već je započeo izgradnju, a očekuje se da će projekat biti završen 2026. godine.

Ovaj projekat je najnoviji u nizu stambenih objekata koje kreiraju proizvođači automobila širom svijeta. Pored Mercedes-Benca, brendovi poput Bugatija, Bentlija, Aston Martina i Poršea takođe razvijaju stambene nekretnine.

Porše je, na primjer, izgradio 60-spratni neboder u Majami Biču, koji je otvoren 2017. godine, dok Bentli radi na izgradnji 61-spratnog nebodera u blizini.

“Mercedes-Benz Places” u Dubaiju će biti novi simbol luksuza i inovacija u arhitekturi.

Izvor: građevinarstvo.rs