Mercedes ili BMW: Ko je prvak u prodaji premium automobila

0

Njemački automobilski div Mercedes u trećem je ovogodišnjem tromjesečju zabilježio međugodišnji pad prodaje od četiri posto, na 510.600 vozila, objavila je u utorak firma, prenosi Njemačka novinska agencija (dpa).

Kako navode iz Mercedesa, prodaju su usporili nestabilno tržište, promjena modela E-klase i manjak jedinica iz tražene linije GLC zbog uskih grla u kanalima nabave, odnosno smanjene proizvodnje.

Mercedes je u prvih devet mjeseci 2023. ipak zabilježio rast prodaje od dva posto, na 1.529.800 jedinica.

Prodaja je, inače, u skladu s prijašnjim procjenama firme iz Stuttgarta, koja ove godine očekuje otprilike iste brojke kao i 2022. godine, prenosi Fenix magazin.

Lokalni konkurent iz Münchena, BMW, istovremeno je značajno povećao prodaju i učvrstio vodeću poziciju u svijetu proizvođača automobila iz premium segmenta.

Od početka jula do kraja septembra Bavarci su kupcima isporučili 622.000 jedinica, gotovo šest posto više nego prethodne godine, a od januara do septembra prodaju su povećali za pet posto na 1,836 miliona jedinica.

BMW se također suočio s kašnjenjima u isporuci dijelova, ali je imao manje problema s tempom proizvodnje. Generatori rasta bili su najskuplji modeli više klase i e-automobili.