U prvoj polovini 2019. godine, Mercator grupa je povećala prihode u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 1,06 milijardi eura.
Mercator d. d., najznačajnija kompanija u Mercator grupi, zabilježila je rast prodaje od 4,1% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a iznosi 598 miliona eura za prvih šest mjeseci 2019. godine.
Prodaja u maloprodaji porasla je za 3% na 442,5 miliona eura u razdoblju 1.-6. mjeseca 2019 godine. Grupa Mercator ostvarila je 58,4% rasta neto dobiti u prvoj polovici 2019. godine i iznosila je 2.358 miliona eura. U prvoj polovini 2019. godine Mercator grupa je EBITDA ostvarila 83 miliona eura.
Stoga je u prvih šest mjeseci 2019. godine Grupa Mercator uspješno nastavila postizati ciljeve svoje poslovne strategije i provoditi finansijsko i poslovno restrukturiranje, istodobno ostvarujući ključne ciljeve duga i značajno poboljšavajući ročnu strukturu finansijskih obveza.
U odnosu na isto razdoblje prošle godine, neto finansijski dug smanjen je za više od 152,4 miliona eura. Usporedivi omjer neto financijskog duga i normaliziranog EBITDA bio je 5,9 puta na dan 30. juna 2019. godine, što je skoro 28,3% niže u odnosu na isti period prošle godine.
„U roku od dvije godine, Mercator grupa je uspjela povećati rezultat EBITDA za 72% i značajno smanjiti zaduženost. Jasnom strategijom, fokusom na lokalne i regionalne proizvode i dobavljače, novim inovativnim konceptom trgovina i svakodnevnim naporima svih zaposlenih da zadovolje potrebe kupaca, uspjeli smo u poslovnom i financijskom preokretu. U budućnosti ćemo dosljedno provoditi našu strategiju, jer ona ovisi ne samo o dugoročnom razvoju Mercatora kao najvećeg slovenačkog i regionalnog trgovca, već i o razvoju cjelokupnog lanca prehrambene industrije u Sloveniji i regiji “, naglasio je Tomislav Čizmić, predsjednik Mercator Grupe.
Istodobno s uspjehom razdvajanja, Grupa Mercator nastavlja s najvećim ulaganjima u istoriji Mercatora – izgradnjom novog logističko-distribucijskog centra u Ljubljani.
Kao dio novog investicijskog ciklusa, Mercator u Srbiji takođe planira proširiti prodajni kapacitet svoje prodajne mreže.
Upravo na srbijanskom tržištu Mercator, vidi mnogo mogućnosti za rast, uključujući i preuzimanja, jer će se njegova trgovačka aktivnost u Srbiji uskoro konsolidovati. Rezultatima na razini grupe je bitno doprinjeo i rast prihoda Mercatora u BiH, stoji u saopćenju.