Udio Mercatora na maloprodajnom tržištu u Sloveniji smanjio se sa 45 na 30 posto, rekao je u razgovoru za ljubljansko Delo direktor Mercatora Toni Balažič.
Balažič tvrdi da slovenski trgovački lanac u vlasništvu Agrokora dobro posluje, a da je smanjena dobit posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda.
Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, kazao je Balažič.
Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 posto.
‘Najveći dio proizvoda koje nudi Mercator ima porijeklo iz regije, što je naša prednost, ali da bismo bili profitabilniji trebamo i proizvode s kojima ćemo konkurirati drugim trgovačkim lancima’, kazao je Balažič.
On nije želio komentirati stanje u Agrokoru u čijem je Mercator vlasništvu. Kazao je da je od 2015. udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura.