Japanska kompanija Hitachi Ltd. planira prodati 60% udjela u svom prekomorskom poslu s kućanskim aparatima turskom proizvođaču potrošačke elektronike Arçelik za oko 300 miliona dolara i zajednički upravljati tim poslom, objavio je u nedjelju list Nikkei.
Japanski industrijski konglomerat želi poboljšati profit putem dogovora s turskom kompanijom – koja ima poslovnu mrežu u Evropi i Africi – širenjem prodaje svojih uređaja marke Hitachi, navodi list bez pozivanja na izvore.
Kako piše lisst, inozemno poslovanje Hitachijeve jedinice za kućanske uređaje Global Life Solutions Inc., vrijedno je oko 500 miliona dolara. Jedinica prodaje proizvode u Kini i jugoistočnoj Aziji, ali 80% prihoda dolazi iz Japana, prenosi agencija Reuters.
Dogovor ima za cilj ojačati jedinicu kućanskih aparata protiv jake konkurencije kineskih konkurenata u inostranstvu, navodi list.
“Izvještaj se ne temelji na našoj najavi”, rekao je glasnogovornik Hitachija. “Razmatramo razne opcije kako bismo poboljšali svoju korporativnu vrijednost, ali ništa konkretno nije odlučeno.”
Proizvođač kućanske elektronike Arçelik podružnica je najvećeg turskog industrijskog konglomerata Koç Holding.
Arçelik, aktivan u više od 145 zemalja sa 30.000 zaposlenih, ima 11 brendova: Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus i Dawlance. Ima 18 proizvodnih pogona u sedam zemalja i treća je najveća kompanija za kućanske aparate u Evropi po prodaji.
D. Hadžić