Čini se kako je McDonald's odlučio isprobati novu strategiju kojom se nadaju postići nove poslovne uspjehe: dostavljat će hranu.
Iz popularnog lanca brze hrane su objavili kako eksperimentiraju s različitim modelima dostave, koji bi uključivali i sarađivanje s trećim strankama u cijelom svijetu.
Brzi porast
“Jedna od najbitnijih stavki u poslu s restoranima je brzi porast u potrebi za dostavama. Uz eksplozivni rast kompanija za dostavu, stvorila se izvanredna prilika za poslovni rast”, navodi se u saopćenju.
“Nijedna druga kompanija koja radi s hranom nema ovakav doseg i mogućnost da bude pristupačna mušterijama kao mi”, kažu u McDonald'su.
Na području pet McDonald'sovih najvećih tržišta; Americi, Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj i Kanadi, gotovo 75% stanovništva živi u krugu od pet kilometara od McDonald'sa.
Već razvijaju pilot programe
Američki kupci su ionako već dugo sanjali o danu kad neće morati ustati iz kauča kako bi otišli po omiljeni hamburger. McDonald's je već razvio mali pilot program dostave na Floridi.
McDonalds već dostavlja na nekim tržištima kao što su Kina, Južna Koreja i Singapur, a prihodi iz dostave su im, samo u prošloj godini, iznosili gotovo milijardu dolara. Kineski McDonald's je utrostručio svoj posao s dostavama od 2008., kad su počeli s tim programom. Samo prošle godine u Kini, posao im je porastao za 30%.
U posljednjim izvještajma, kažu kako već vrše testove u Americi, Europi i Aziji, javlja BuzzFeed.