Evropski maloprodajni lanac odjevnih predmeta i opreme za kuću, PEPCO, planira ulazak na tržište Srbije, gdje će, kako najavljuje, prve prodavnice otvoriti na jesen.
Srbija će tako postati trinaesto evropsko tržište na kome posluje poljska kompanija PEPCO. Ovaj lanac planira da otvori 30 prodavnica u prvoj godini rada u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.
U planu je da prva PEPCO prodavnica u Srbiji bude otvorena u oktobru 2020. godine, u Beogradu, odmah nakon ulaska na italijansko tržište u septembru.
Iz kompanije navode da u ovoj fazi traže i druge pogodne lokacije širom Srbije. Konkurs za posao u PEPCO prodavnicama je već otvoren, a planiraju da do kraja 2020. zaposle 100 radnika.
PEPCO je maloprodajni lanac koji u ponudi ima odjeću za cijelu porodicu i opremu za kuću po niskim cijenama. Ima preko 2.000 prodavnica u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru otvara prve prodavnice i u Italiji.
Ovaj brend je nastao 2004. godine u Poljskoj.
– Veoma smo sretni što ulazimo na srbijansko tržište i jačamo prisustvo u Adria regionu nakon što smo otvorili prodavnice na hrvatskom i slovenačkom tržištu – izjavio je Marcin Stanko, direktor operacija za centralnu i istočnu Evropu u PEPCO-u, koji je uvjeren da će njihovi proizvodi privući pažnju i zadovoljiti potrebe stanovnika Srbije.