Mak Zara, domaći proizvođač premium brendova pralina i čokolada, ovih dana realizira svoj prvi plasman na jedno inozemno tržište.
Tako će se prve bosanskohercegovačke čokoladne praline sa suhim šljivama naći na policama marketa i u online prodaji na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata. Osim na Bliski istok, Mak Zara praline uskoro bi se trebale prodavati i na tržištu EU, navodi se u saopćenju za medije ove kompanije.
Plasman u UAE realizira se u saradnji sa distributerom Balkan trading. U prvom valu planirana je prodaja na sajmu Global Village koji traje šest mjeseci, zatim kroz određeni broj prodajnih marketa, ali i putem druge najveće online platforme za Bliski istok, www.noon.com.
Uskoro i u Evropskoj uniji
“Nakon što smo u posljednjih 20 mjeseci, od kako poslujemo u okviru AS Holdinga, proveli konsolidaciju poslovanja i povratak brenda na domaće tržište, proširili smo proizvodne kapacitete i povećali produktivnost. Na taj način ispunili smo uvjete za nastup na inozemna tržišta. Ovo je naša prva narudžba iz inozemstva i veoma nas raduje da smo zadovoljili vrlo stroge kriterije jednog od najzahtjevnijih svjetskih tržišta kakvo je tržište Emirata. U toku su aktivnosti za plasman proizvoda i neke od zemalja EU”, izjavio je Armin Hodžić, direktor kompanije Mak Zara.
Mak Zara je osnovana prije 10 godina i prva je bosanskohercegovačka manufakturna proizvodnja belgijske čokolade. Nudi proizvode u tri kategorije – čokolade, praline i suho voće u čokoladi.