Lutrija BiH angažirala infuensere, odbili otkriti koliko ih plaćaju

0

Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ana Bavrka i Kenan Tahirović, samo su neki od influesera koje je Lutrija Bosne i Hercegovine angažirala za promociju svojih usluga na društvenim mrežama.

No, iz ovog javnog poduzeća odbili su za Bljesak.info odgovoriti koliko novca se planira utrošiti za angažman influensera.

Portal je od Lutrije zatražilo informacije koje influesere planira angažirati ove godine, kao i koliko se ukupno planira potrošiti javnog novca za njihov angažman i iz koje budžetske stavke. Odgovor na ta pitanja, nakon gotovo mjesec dana, nisu dobili.

Iz tog javnog poduzeća, čiji je osnivač Vlada FBiH, naveli su kako “kontinuirano prate nove trendove komuniciranja” te da su influenseri angažirani s ciljem “uvođenja ali i boljeg pozicioniranja novih igara na sreću Lutrije BiH na bh. tržištu igara na sreću”.

– Kampanja sa influenserima je u toku te ćemo po završetku iste izvršiti evaluaciju uspješnosti. Shodno rezultatima evaluacije donijeti ćemo odluku hoće li se uopće nastaviti saradnja putem navedenog kanala komunikacije – poručili su za Bljesak.info iz Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH.

Prema Portalu javnih nabava, za kreiranje sadržaja i oglasa na društvenim mrežama kroz trogodišnji sporazum planirano je izdvajanje oko 65 hiljada maraka.
Osim toga, Lutrija ima i zasebnu nabavu za oglašavanje putem Google Adwordsa, Facebooka, Instagrama, Vibera i Gmail oglasa. Kroz taj, također okvirni sporazum, planira se utrošiti dodatnih preko 90 hiljada KM.

Angažman influencera, sudeći prema objavama na društvenim mrežama, započeo je još prošle godine, ali nije poznato iz koje nabavke se finansira angažman infuensera. Tokom ove i prošle godine nije objavljena nijedna nabavka izravno za angažman infuensera.

Poduzeće na svojim internetskim stranicama nije objavilo Plan javnih nabava za ovu godinu. Samo tokom prošle godine, kako je navedeno u Planu nabava za 2022., navedeno je kako se željelo utrošiti preko 600 hiljada maraka za reklamiranje poduzeća. Najveći iznos (250.000 KM) planiran je bio za oglašavanje u programima TV stanicama, zatim za oglašavanje na informativnim i sportskim portalima (185.000 KM). Novac se izdvajao i za vanjsko oglašavanje (170.000 KM) te saradnju sa sportskim klubovima (100.000 KM).