Grčka aviokompanija Lumiwings obustavila je sve letove iz Tuzle, čime je ovaj aerodrom doživio novi fijasko.
Nakon što je BiznisInfo.ba jučer prvi objavio ovu informaciju, ona je danas i zvanično potvrđena.
Grčka aviokompanija je od 18. decembra prošle godine dva puta sedmično letjela iz Tuzle za švedske gradove Stockholm i Halmstad, nizozemski Maastricht, njemački Saarbrucken i danski Esbjerg. Bili su najavljeni i letovi za Istanbul ali oni nikad nisu započeli.
Svi letovi s obustavljeni zbog slabe prodaje karata, odnosno popunjenosti aviona.
Podsjetimo da je početkom decembra prošle godine potpisan ugovor s Lumiwingsom nakon što je Vlada TK osigurala 2,5 miliona KM subvencija kao podršku ovom projektu.
Aerodrom Tuzla je raspisao javni poziv za sve aviokompanije koje imaju interesa i žele uspostaviti, ili obnoviti letove iz Tuzle prema drugim destinacijama, a ponuda aviokompanije Lumiwings proglašena je najpovoljnijom. Finansijska pomoć brzo je potrošena, ostavljajući firmu bez mogućnosti da nastavi s letovima.
No, ono što se ovdje mora naglasiti jeste da su stručnjaci još i prije nego što su pokrenuti letovi, a odmah nakon što su objelodanjeni planovi, ukazali na to da ova strategija ove kompanije nema apsolutno nikakve šanse.
U tekstu koji je BiznisInfo.ba objavio još 2. decembra, navodi se takav zaključak regionalnog eksperta Alena Šćurica.
Nakon detaljne analize najavljeni destinacija, aerodroma na koje skoro niko ne leti, termina letova kao i kapaciteta same kompanije, on je zaključio da je riječ o potpunom promašaju.
– Iskreno sa ovim linijama Lumiwings nema nikakve šanse. Ali doslovce nikakve. Sve skupa je napravljeno jako aljkavo (datumi i dani operiranja), operacije već za 19 dana (sad su se potencijalni putnici već snašli), početak operacija usred zime kada neće biti putnika (od početka januara je najmršaviji dio godine), kao i izbor destinacija. Ovaj projekt doslovce nema nikakve šanse – navedeno je u tom tekstu.
U međuvremenu smo objavili još nekoliko tekstova u kojim se ukazivalo da je riječ o minijaturnoj kompaniji koja guta novac velikom brzinom te da su letovi veoma slabo popunjeni.
Postavlja se pitanje kako to da uprava aerodroma nije vidjela sve ovo i zašto je sebi dozvolila da bude uvučena u još jedan fijasko.