Njemački avioprevoznik Lufthansa nadolazećeg ljeta povećava broj angažmana širom bivše Jugoslavije direktnim pokrivanjem šest od sedam tržišta u regiji, kao i povećanjem frekvencija i uvođenjem novih linija kako bi se suprostavio rastućoj konkurenciji.
Avionski prevoznik predstavlja konkurenciju Air France – KLM grupi, posebno na hrvatskom i slovenskom tržištu, gdje se francusko-holandski konglomerat širi i dobro posluje, posebno s transfernim putnicima u SAD, Kanadi i zapadnoj Evropi, prenosi SEEbiz pozivajući se na specijalizirani portal Ex-Yu Aviation.
S druge strane, rastuća mreža Air Serbia i mogućnosti transfera za regionalna tržišta s novim dugolinijskim uslugama prema SAD i Kini takođe predstavljaju izazove. Zbog toga njemački avio prevoznik ovog ljeta uvodi letove za Skoplje, povećaju frekvencije za Beograd, Dubrovnik, Ljubljanu, Sarajevo i Zagreb.
Komentarišući svoje poslovanje, Lufthansa je navela da u Sarajevu uvodi dodatna tri leta sedmično iz Frankfurta, što je ukupno deset sedmično.
“Lufthansa proširuje usluge iz Sarajeva u Njemačku i Evropsku uniju uvođenjem novih letova zajedno s Austrian Airlines, Swiss i Eurowings. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez naših partnera i kupaca. Radujemo se nastavku pružanja usluga i fleksibilnog mreže putnicima u regiji”, naveli su iz Lufthasne.
Glavna evropska središta, poput Londona, Amsterdama i Madrida, najpopularnija su među putnicima sarajevske Lufthanse zajedno s tačkama u SAD-u poput New Yorka, Bostona i Chicaga.
Na vrlo konkurentnom srpskom tržištu, Lufthansa je uspjela povećati broj prevezenih putnika između Njemačke i Srbije, što je trend za koji očekuju da će se nastaviti.
“Tržište Srbije jedno je od najvažnijih u jugoistočnoj Europi za Lufthansu i vidimo veliki potencijal te očekujemo daljnja pozitivna kretanja”, kazali su iz Lufthanse.
Hrvatska ostaje uporište za Lufthansa Grupu zahvaljujući bliskom partnerstvu s Croatia Airlinesom. Njemački prijevoznik planira održavati do 68 sedmičnih letova u zemlju ovog ljeta.
“Drago nam je što imamo mnogo zadovoljnih kupaca u Hrvatskoj, što je rezultiralo našom izvrsnom reputacijom. Povezujemo Hrvatsku sa svijetom preko naših glavnih zračnih luka i pridonosimo njezinom razvoju”, saopštili su oni.
U Ljubljani Lufthansa sada čini 15 odsto svih putnika. Evropa dominira među slovenskim transferima njemačkog prevoznika, a prednjače odredišta kao što su London Heathrow, Amsterdam, Berlin, Helsinki, Prag i Oslo.
Lufthansa grupa,je, kako navode, prepoznala veliku potrebu za povezivanjem u Sloveniji. Prevoznik će ovog ljeta ostvariti rekordnih 35 sedmičnih rotacija prema glavnom gradu Slovenije.
Lufthansa za tri mjeseca pokreće letove za Skoplje.
“Lufthansa prvi put nudi Skoplje od 23. aprila i povezivat će glavni grad Sjeverne Makedonije do dva puta dnevno. Predviđeno je da letovi budu atraktivni i za poslovne putnike i za turiste”, naveo je avionski prevoznik.