Bila je 2008. godina kada je Luciano Benetton prepustio čelo firme sinu Alessandru koji je, želeći da proširi aktivnosti kompanije, odlučio da investira i u druge sektore ekonomije (autoputeve, aerodrome, restorane) i na taj način je za par godina stvorio prihod od 12 milijardi eura.
Tekstilni sektor, koji čini 12 odsto prihoda kompanije, prepušten je, međutim, manje promućurnim menadžerima, i tako je otpočeo njegov lagani pad, piše magazin Snap Italy a prenosi agencija Tanjug.
Zato je legendarni osnivač kompanije, Luciano Benetton, koji je oduvijek pokazivao strast prema svom poslu, u dobu od 82 godine odlučio da ponovo siđe u arenu i preuzme stvari u svoje ruke.
Prema njegovom mišljenju, velika greška je bila odluka da se više ne proizvode džemperi, koji su oduvijek bili zaštitni znak firme. On žali zbog toga što je napustio firmu sa 155 miliona eura aktive i 9.766 zaposlenih, da bi je danas zatekao sa pasivom od 81 miliona i samo nešto više od 7.300 zaposlenih.
Da bi prekinuo ovaj negativan trend i preokrenuo stvari, Benetton je ponovo pokrenuo saradnju sa velikim umjetnikom i fotografom – Olivierom Toscaniem sa kojim je ranije lansirao kultne reklamne kampanje.
Ovo obnovljeno partnerstvo ujedinjuje talenat jednog izuzetnog umjetnika sa genijalnošću preduzetnika kakav je Luciano Benetton. Cilj tog partnerstva je da ponovo uvede, na tragu tradicionalnog slogana firme, “boju u svijet” i ispriča, kao i uvijek, prave priče.
Predviđanja su optimistična pošto je Luciano Benetton, sa entuzijazmom dvadesetogodišnjaka, riješen da ponovo povede putem uspjeha svoju imperiju.
Mnogi vjeruju u njegov prkos i sposobnost da ponovo dovede legendarnu kompaniju na poziciju lidera na tržištu odjeće sa etiketom Made in Italy.