Ljulja se evropski prijesto VW Golfa

0

Čini se da će Golf poslije dugo godina izgubiti titulu najprodavanijeg automobila u Evropi.

Nekim čudom, Golf je prošle godine uspio da se održi na tronu, ali su ogromne šanse da ove godine definitivno abdicira.

Peugeot 208, ali i Dacijin Sandero, u ogromnom su naletu i bilježe odlične prodajne rezultate.

Da je Golf u ozbiljnim problemima dalo se naslutiti još prije dvije godine, no sada je potpuno jasno da je izgubio značajan dio kupaca, prenosi Auto Republika.

Tako je u aprilu njemački hečbek bio van deset najpopularnijih modela u Evropi. Šta više, njegov bliski rođak T-Roc bio je drugi najprodavaniji četvorotočkaš sa blizu 14.000 registracija, odmah iza francuskog “lavića”.

Evidentno je da Volkswagen nije napravio korak naprijed sa Golfom 8. Šta više, ima mnogo onih koji tvrde da je Golf 7.5 daleko superiorniji model, u svakom mogućem smislu. No, činjenica je i da se osma generacija ovog model susrela sa mnogim izazovima. Od problematičnog softvera na početku karijere, preko pandemije i sve do rata u Ukrajini.

Čini nam se da se u brojnim analizama o tržišnom (ne)uspjehu Golfa 8 zanemaruje nekoliko stvari. Prije svega, tu je interna kanibalizacija prodaje.

Golfu su ozbiljnu količinu kupaca u Evropi ukrali upravo pomenuti T-Roc, ali i električni ID.3 koji jeste svojevrsan električni pandan Golfu.

Osim toga, tu je snažan pritisak konkurencije na tržištima gdje je Golf godinama bio ubjedljiv.

Takav je slučaj sa Velikom Britanijom i naravno Njemačkom. Ne bi trebalo smetnuti sa uma da je nedavno Autogefuhl ocijenio da je nova Astra L bolje vozilo od Golfa 8, ali ne i od Golfa 7.5!

Jasno je da će u narednom periodu značajno porasti pritisak na najvoljeniji automobil njemačkih potrošača.

U Nemačkoj Golf i dalje čvrsto drži lidersku poziciju, i sigurno je da će to svakako biti posljednji bastion prodaje ovog modela u Evropi.

Stoga je budućnost Golfa pod velikim znakom pitanja…