Ljudi ne bi ni primijetili ako bi 74 posto brendova nestalo

0

Ljudi ne bi marili, niti bi primijetili ako bi 74 posto brendova koje koriste nestalo, pokazuje najnovije istraživanje Havas Medija grupe pod nazivom “Svrsishodni brendovi”.

Globalni direktor Havas Medija grupe, Dominik Delport, izjavio je da je istraživanje sprovedeno na 300.000 ispitanika u 33 države, i da je obuhvatilo 1.500 brendova iz 15 različitih industrija. Pokazalo se da je irelevanost 74 posto brendova posljedica činjenice da oni ne doprinose kvalitetu života potrošača.

Naime, 75 procenata učesnika ankete očekuje od brendova da više doprinesu kvalitetu njihovog života, a samo 40 posto njih vjeruje da brendovi to i čine.

Međutim, 60 posto smatra da je sadržaj koji brendovi donose loš, irelevantan ili da ga uopšte nema. Da sadržaj brenda treba da zabavi, pruži rješenje ili omogući iskustvo smatra 84 posto ispitanika.

Izvještaj je rezultirao rang listom najznačajnijih brendova, a u top 10 su Googl, PayPal, WhatsApp, Youtube, Samsung, Mercedes Benz, Nivea, Microsoft, Ikea i Lego.

– Ako pogledate sve te tehnološke brendove, oni su na vrhu rang liste. Zašto? Zato što čine život lakšim i potpuno su besplatni. Sve te aplikacije su uglavnom besplatne za preuzimanje, a pružaju sjajne usluge – dodao Delport.

Prema njegovoj definiciji, koristan brend je funkcionalan, obezbjeđuje vrijednost za novac, čini život pojedinca lakšim, a uz to ima i pozitivan uticaj na zajednicu.

Zasebna studija konsultantske kuće Brend Finance, takođe objavljena ove sedmice, tvrdi da je Google najvrijedniji brend na svijetu, koji je u 2016. godini porastao sa 88,2 milijarde na 109,4 milijarde dolara. Googl je pretekao Apple, čija vrijednost brenda sada iznosi 107,1 milijardu dolara, što je za 27 posto manje nego prethodne godine, prenosi CNBC.Ē