Kompanija Lidl saopštila je, povodom obilježavanja pet godina od početka poslovanja u Srbiji, da je od dolaska na srbijansko tržište investirala više od 550 miliona eura (1,1 milijardu KM).
Do sada je otvoreno 67 prodavnica u 37 gradova Srbije, a u Lidlu je zaposleno više od 3.300 ljudi.
Lidl je, također, naveo da je, zahvaljujući distribuciji domaćih proizvoda, u maloprodajnu mrežu u regionu i pojedinim zemljama Evrope, u inostranstvo izvezao robu iz Srbije u vrijednosti većoj od 30 miliona eura, prenela je agencija Beta.
Domaći dobavljači su u asortimanu Lidl Srbija zastupljeni sa više od 600 proizvoda, što kroz lokalno poznate marke, što kroz proizvode koji se prodaju pod Lidl brendovima.
Podsjetimo da je Lidl sada u procesu ulaska na četiri regionalna tržišta – BiH, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Kosova.