Pored toga što je Instagram koristan za promociju umjetnika i izložbi također je odličan način da prodavači umjetnina dođu do potencijalnih kupaca. Prema zvještaju iz 2013. godine skoro polovina kupaca umjetnina koristi društvene mreže.
“Većina mojih najboljih klijenata je na Instagramu”, rekao je za Bloomberg Brett Gorvy, jedan od Christie'sovih međunarodnih rukovodilaca odjela savremene i poslijeratne umjetnosti. Gorvy, koji na Instagramu ima više od 55.000 pratilaca, nedavno je iz prve ruke saznao koliko je Instagram postao moćan.
On je prošlog mjeseca, prije nego je njegov avion poletio iz New Yorka, na Instagramu objavo sliku boksačkog prvaka Sugar Raya Robinsona autora Jean-Michel Basquiata. Šesnaest sati kasnije je sletio u Hong Kong i već je imao tri ponude potencijalnih klijenata koji su se raspitivali o slici. Dva dana kasnije je sliku koju je 2007. godine na aukciji kupio za 7,3 miliona dolara prodao za tri puta veći iznos, odnosno 24 miliona dolara.
Gorvy je ovog mjeseca dao ostavku u Christie'su ali vjeruje da je Instagram budućnost tržišta umjetnina.