Ferrariji postaju sve popularniji među mlađim kupcima, a izvršni direktor proizvođača luksuznih automobila otkriva da je 40 posto novih kupaca sada mlađe od 40 godina.
To odražava značajan porast u odnosu na prije nešto više od 18 mjeseci, kada je Ferrarijev šef rekao da je ta brojka iznosila 30 posto.
– Četrdeset posto novih klijenata mlađe je od 40 godina – rekao je izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna za CNBC na marginama CONVERGE LIVE u Singapuru.
– Ne znam za druge brendove, ali za nas je to postignuće zahvaljujući našem timu – dodao je, prenosi SEEbiz.
Proizvođač sa sjedištem u Maranellu u Italiji dobro je poznat po čvrstom nadzoru nad proizvodnjom svojih automobila, nastojeći održati obećanje marke o ekskluzivnosti. Doista, od prošle godine, gotovo tri četvrtine svih Ferrarija prodano je postojećim kupcima.
Poznato je da je osnivač Enzo Ferrari jednom rekao da će firma “uvijek isporučiti jedan automobil manje nego što tržište zahtijeva”.
Vigna je podijelio nekoliko primjera tokom razgovora uz kamin na CONVERGE LIVE potencijalnih kupaca koji potiču tvrtku da ubrza proizvodnju. Insistirao je, međutim, da je vrijeme čekanja od više od dvije godine sastavni dio onoga što je opisao kao “vrlo ugodno” iskustvo.
– Jedan klijent od 78 godina morao je kupiti Ferrari i rekao je: ‘Gledajte, ne mogu čekati dvije godine.’ Rekao sam: ‘Ovo je motivacija’ – rekao je Vigna Robertu Franku za CNBC u četvrtak.
– Ima još jedan momak, mlađi, 37 godina, i on je rekao: ‘Kad budem stariji, volio bih dobiti auto prije 40.’ Ja sam rekao: ‘Ne brini, dobit ćeš ga s 39’ – dodao je.
Gledajući unaprijed, Vigna je rekao da Ferrari ostaje na putu da lansira prvo potpuno električno vozilo 9. oktobra.
Nadolazeći EV model, koji će se proizvoditi u Italiji, jedan je od šest novih modela koje firma planira predstaviti ove godine.